• Bluh ik heb gewoon zin in een party en helemaal wasted te worden en weet ik veel wat allemaal terwijl ik net helemaal kapot en moe was! x'D

    -ouders zijn weg ik denk dat ik zo maar een party met mezelf ga houden ^^-

    Wie heeft er nog meer allemaal zin in een party? =D


    dream, dare, fly!

    Neeh, ik niet. Ik ben ziek -zucht-


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Oui, ik!
    Maar ik hoef niet wasted te worden ofzo, zonder alcohol kan ik ook wel een feestje bouwen
    :9~

    [ bericht aangepast op 24 aug 2010 - 20:08 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Maunier schreef:
    Oui, ik!
    Maar ik hoef niet wasted te worden ofzo, zonder alcohol kan ik ook wel een feestje bouwen
    :9~


    Haha jaah ik ook maar ik heb op de 1 of andere manier vet veel zin om helemaal wasted te worden nu terwijl ik geeneens zin heb in alcohol :')
    -logisch he :')-


    dream, dare, fly!

    Nee,sowieso ben ik niet zo'n party type


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik ben partyverslaafd, beetje jammer dat ik er zelf hartstikke weinig heb ;x
    Maar heb elke avond privéparty in m'n eigen kamertje (nerd)


    wth.

    Meeee. Ik werd vanochtend om 5 uur wakker met zoveel pijn in mijn buik dat ik me niet eens meer kon omdraaien en dat duurde bijna tot de middag en toen was ik heel de dag dood en nu ben ik hyperrrrrrrr.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Maunier schreef:
    Oui, ik!
    Maar ik hoef niet wasted te worden ofzo, zonder alcohol kan ik ook wel een feestje bouwen
    :9~


    Hope goes lost but never dies.

    Exercitus schreef:
    Nee,sowieso ben ik niet zo'n party type


    Ik ook helemaal niet haha maar vanavond blijkbaar wel :')


    dream, dare, fly!

    ik ben hartstikke ziek maar ik heb wel echt zin in wat jij zei ^^ ik moet enkel nog wachten tot zaterdag --'


    We're hiding behind skin that's too tough

    Jess! Always<33

    Ja ik! _O_

    Exercitus schreef:
    Nee,sowieso ben ik niet zo'n party type

    ik van 3 sept met een meiden groep naar de ladiesnaight twee dorpen verder in een café lekker lens zuipen zonder te betalen heheh


    MENSEN DIE GEEN REACTIE PLAATSEN REEGT OP!