• ehm, ik wou jullie om advies vragen want telkens als is het gewoon aan iemand anders vraag krijg ik een flut antwoord .
    kijk ik zou deze vakantie met schoool'vriendinnen' afspreken en ze hadden allemaal gezegd jaa is goed enzo weet je wel maar toen ik vroeg van ja wanneer kan je reageerden ze niet of als ik vroeg wat ga je vandaag doen, kreeg ik een sms:
    ja ik ga nu samen met vriendin1 naar vriendin2 wat moet ik nou?
    ze maken me heel verdrietig zijn dat dan wel echte vrienden?
    en wat moet ik dan op school als ik geen vrienden heb dan ben ik dus heel erg lonley ö
    want bijvoobeeld op school spreken ze aldoor af welk uur e naast wie zitten dus dan was het dat ik toen ook heel vaak alleen zat omdat het was: ja, ik zit nu al naast deze maar overmorgen heb ik wel weer 1 uurtje vrij..
    dat is tog niet normaal,
    dus zijn dat wel vrienden?


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    advies mensen? ):


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Tja, misschien moet je ze eens vertellen hoe je erover denkt, en anders moet je nieuwe vrienden zoeken, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan...


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    al vaker gedaan dat eerste maar dan is dat zo'n standaart: oo...


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Dat zijn verre van vriendinnen!
    Welke vriendinnen groep sluit nou 1 iemand buiten?
    Ik snap dat het moeilijk is om die meisjes links te laten liggen,
    ik had het zelfde, maar zodra je ze los gaat laten komen er vanzelf andere
    mensen op je pad! Ga in de pauzes eens bij een ander deel van je klas staan, of ga spontaan naast een willekeurig iemand zitten in de klas, en begin daar gewoon een gesprek mee! Zo komen er vanzelf mensen langs die je echt kan berekenen tot je vriendengroep!

    mijn zus zou zeggen: 'Met zulke vriendinnen heb je geen vijanden nodig.'
    Ga bij een ander groepje van je klas staan en ga een keer naast iemand zeggen. Zo maak je snel nieuwe vrienden.


    "Ignite, my love. Ignite."