• Op het vliegveld in New York een hele tijd geleden verkochten ze hele, echt hele zachte sokken, met een labeltje met een schaapje erop. Ik wou ze toen per se hebben, maar mijn moeder weigerde ze te betalen omdat ze het onzin vond. Dus uiteindelijk heb ik ze maar zelf betaald, want ooooh ze waren zo zacht :9~
    Tot nu toe heb ik ze verder nog niet aangehad omdat het telkens te warm had, maar ik was net zeiknat geregend in de stad, dus ik had het ijskoud en besloot die dingen aan te trekken. En oh man, wat zitten ze lekker. En ik heb nog twee paar ook, één paar roze en één paar witte. Ze zijn helemaal pluizig enzo, en ze zien er vet schattig uit.
    En nu is mijn moeder toch jaloers dat ik ze gekocht heb, en nu wilt zij ze ook. En nu lach ik haar vierkant uit haha (krul)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hahahaha. Ik heb ook hele cool sokken met zo'n monstertje op aan de zijkant en er hangt zo'n tongetje aan en ze zijn net zo zacht en pluizig en ze hebben antislip! :9~


    All was well.

    Ik heb ongeveer dezelfde, maar de mijne zijn van Coca Cola x)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik heb zo dikke sokken, ook zo pluizig, donzig en focking zacht! :') 2 paar denk ik. En onderaan zo van die anti-slip. 8D
    Ook voor de winter. ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    ja zulke sokken zijn echt kei zacht ja! kei lekker om door het huis te lopen of in te slapen (ja ik slaap als ik koude voeten heb in sokken) kheb 6 van die zachte dikke sokken maar ze zijn niet van schaap. en 3 zijn al heel dun geworden. bij een is die anti slip heel gemakkelijk eraf te plukken xD


    You are the dream. I am the dreamer.

    Ik heb ook van die sokken -niet in NYC gekocht- en in de winter wil ik ze het liefst elke dag aantrekken omdat ze zooo zacht zijn :9~


    you're my favourite part of the day ~

    Schattig,
    ik heb knalroze sokken en aan mijn tenen is dat dan een nijlpaardhoofd en die zijn ook zo lekker warm en ik vind ze schattig ook. (cat) Sokken zijn leuk, vroeger ging ik nooit naar huis van het winkelen zonder sokken te kopen.

    ik heb ook zulke helle zachten.
    en heb ze nu ook aan omdat ik zo doorweekt was en ik had het egt stevenskoud. toen trok ik ze uit en ik kreeg het gewoon warm. ;o


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik heb ook van die dikke sokken. Een paar groen met wit gestreepte en lila met wit gestreepte.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Stoer (krul)
    ik heb ook van die dikke, pluizige sokken.
    Blauw met witte bolletjes op :Y)


    You and I are the same. Perfect in our own weird way.

    Ik heb ook pluizige sokken, zwarte en paars met roze. Maar ze zijn vervelend op ermee rond te lopen, vanwege de haren van mijn hond.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.