• De stelling van vandaag luidt:
    Er bestaan geen domme mensen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Believing schreef:
    Oneens.
    Het zijn er niet veel, maar sommige mensen zijn gewoon écht dom. ;x


    If we had not a soul, music would have created it.

    Eens


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Oneens.
    Paris Hilton? (':


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Oneens.

    Oneens..

    Ecstasy schreef:
    Eens, ik denk dat iedereen wel slim is op zijn eigen manier en zijn eigen kwaliteiten heeft, zeg maar.


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Nou, de buren boven m'n moeder, pfoe die zijn dom. Gaan ze keihard muziek opzetten, komt m'n moeder naar ze toe is het zo van 'Waar heb jij het nou over?'


    *insert philosophical cringe expression here*

    O jawel!


    You are beautiful, you are love.

    Oneens.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Eens, wanneer zou iemand dom moeten zijn? Als diegene op een laag niveau zit en domme opmerkingen maakt? Mijn neefje zit op een laag niveau en die is heel goed met auto's. Hij weet er alles vanaf en is echt goed bezig.

    En dat niet alleen, als je op een laag niveau zit betekend het niet dat je dom bent. Oke je zou misschien geen antwoord kunnen geven op veel vragen, maar in de dingen die ze interesseert zijn ze wel goed. En daar draait het toch om? Je hoeft toch niet overal goed in te zijn, als je maar plezier hebt in het vak wat je doet/gaat doen..


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Tuurlijk zijn er wel domme mensen. Ik heb ook wel eens van die momenten, dat ik gewoon dom ben o.o


    Sometimes it's best not to care.

    Nou, ik wel :3 want ik snap niks van quizlet xD

    oooooooooooooooooooooooooooooo jawel!xD

    Nee, ik denk het niet.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hingucker schreef:
    Oneens.
    Paris Hilton? (':

    Zij doet zich dommer voor dan ze is, denk ik.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.