• De stelling van vandaag luidt:
    Er bestaan geen domme mensen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    RINGDINGDONG schreef:
    Oneens, er bestaan echt domme mensen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Oneens. Er zijn er zat. :Y)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Er bestaan geen domme mensen, alleen mensen die slimmer zijn dan anderen.

    Dat vind ik althans.


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    eens.
    Ik ben bijvoorbeeld niet slim in dingen doen en ik maak domme opmerkingen.
    Maar ik ga wel naar het havo/vwo


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jawel, er bestaan zeker domme mensen. En dan denk ik bijvoorbeeld aan een klasgenootje die serieus dacht dat treinen nog op steenkool rijden en geen 10% van 350 uit haar hoofd kan berekenen.


    x

    Oneens.
    Het zijn er niet veel, maar sommige mensen zijn gewoon écht dom. ;x


    hoi, jij bent leuk.

    Oneens


    Je moet worden wie je bent.

    Afterlife schreef:
    Oneens. Er zijn er zat. :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Eens.
    'Ik heb nooit iemand ontmoet die zo dom was dat ik niets van hem kon leren.' - Galileo Galilei.
    Het is niet omdat iemand slecht is in Wiskunde, Aardrijkskunde of weet ik veel wat, dat die persoon dom is!


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Ja zeker wel!
    Neem een voorbeeld aan mijn beste vriendin.
    Ze moest half 10 op school zijn, het staat overal. Ik heb haar wijsgemaakt dat ze half 9 op school moest zijn omdat ik geen zin had om alleen te fietsen, geloofd ze me.
    Sukkel. :'D


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Imley schreef:
    Jawel, er bestaan zeker domme mensen. En dan denk ik bijvoorbeeld aan een klasgenootje die serieus dacht dat treinen nog op steenkool rijden en geen 10% van 350 uit haar hoofd kan berekenen.


    Sorry, maar om 10% van 350 uit mijn hoofd te berekenen, heb ik toch wel even nodig hoor. En ik heb toch een behoorlijk IQ.

    Er zijn geen domme mensen, alleen mensen die slimmer zijn dan anderen.


    Your make-up is terrible

    Eens, ze weten bijvoorbeeld niets over algemene kennis enzo, maar dat wilt niet zeggen dat ze dom zijn, zij weten juist heel veel over dingen die anderen misschien niet interesseren. Daarbij, mensen kan je altijd wel iets aanleren ^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Assassin schreef:
    (...)

    Sorry, maar om 10% van 350 uit mijn hoofd te berekenen, heb ik toch wel even nodig hoor. En ik heb toch een behoorlijk IQ.

    Er zijn geen domme mensen, alleen mensen die slimmer zijn dan anderen.


    Ik moest ook even denken.
    En over het algemeen zijn er inderdaad mensen die slimmer zijn dan anderen, maar Jamie's actie was toch behoorlijk dom.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Prophecy schreef:
    (...)

    Ik moest ook even denken.
    En over het algemeen zijn er inderdaad mensen die slimmer zijn dan anderen, maar Jamie's actie was toch behoorlijk dom.


    Ja, vooral in vakantiemodus he.

    Nah, Jamie is gewoon goedgelovig.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Sorry, maar om 10% van 350 uit mijn hoofd te berekenen, heb ik toch wel even nodig hoor. En ik heb toch een behoorlijk IQ.

    Er zijn geen domme mensen, alleen mensen die slimmer zijn dan anderen.

    Maar 10 procent is juist toch een van de makkelijkste die er is? -net zoals 100%- gewoon het nulletje eraf halen, altijd zo vlug klaar :'D. Ik heb gisteren zelfs uit mijn hoofd proberen te rekenen hoeveel 70% is van 1065 omdat ik dan wist hoeveel ik moest werken. x'D

    Maar maakt niet uit ^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay