• De stelling van vandaag luidt:
    Er bestaan geen domme mensen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Maar 10 procent is juist toch een van de makkelijkste die er is? -net zoals 100%- gewoon het nulletje eraf halen, altijd zo vlug klaar :'D. Ik heb gisteren zelfs uit mijn hoofd proberen te rekenen hoeveel 70% is van 1065 omdat ik dan wist hoeveel ik moest werken. x'D

    Maar maakt niet uit ^^.


    Haha, het hoort ook makkelijk te zijn. Ik ben ook nog in vakantiemodus. Maar mijn hersenen bedenken eerst het moeilijkste, en dan beseffen ze pas dat het eigenlijk heel makkelijk is.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Haha, het hoort ook makkelijk te zijn. Ik ben ook nog in vakantiemodus. Maar mijn hersenen bedenken eerst het moeilijkste, en dan beseffen ze pas dat het eigenlijk heel makkelijk is.

    Héhé die vakantiemodus ken ik ergens van, hoeveel simpele woorden ik dan soms vergeet ö.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    eens
    mijn zusje is een ramp wat lezen en rekenen betreft. Ze zit in het bijzonder onderwijs, maar twee dagen geleden kwamen we terug van enkele vrienden en toen zei ze: "Hé hier ben ik geweest voor een test" Dat was twee jaar geleden, ze is daar maar één keer geweest en we komen daar nooit langs, ze is 9.


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Eef95 schreef:
    eens
    mijn zusje is een ramp wat lezen en rekenen betreft. Ze zit in het bijzonder onderwijs, maar twee dagen geleden kwamen we terug van enkele vrienden en toen zei ze: "Hé hier ben ik geweest voor een test" Dat was twee jaar geleden, ze is daar maar één keer geweest en we komen daar nooit langs, ze is 9.

    Ken ik, mijn broer is eigenlijk ook zo, maar hij kent bijvoorbeeld veel van de stad antwerpen en vele straten die daar zijn en hij kent ook veel van geschiedenis, ook al heeft hij dat nooit zo uitgebreid gezien, hij probeert dat altijd te lezen enzo, wat voor hem toch veel moeizamer gaat ^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Eens. Iedereen is slim en dom,dat licht gewoon aan het onderwerp. Ik kan je zo wat alles vertellen over geschiedenis,maar voor wiskunde haal ik amper voldoendes.
    Daarbij je hoeft niet som te zijn als je het niet zo goed doet op school,school is ook niet alles. Iedereen heeft wel iets waar hij/zij slim in is.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, vooral in vakantiemodus he.

    Nah, Jamie is gewoon goedgelovig.


    Sowieso.
    Nou Mischa was nog erger hoor.
    Ik in Berlijn, sure.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    RINGDINGDONG schreef:
    Oneens, er bestaan echt domme mensen.

    helemaal mee eens


    I'm your biggest night mare

    Oneens?


    All was well.

    oneens


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    zeker eens, iedereen heeft iets slim in zichzelf denkik


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    elisecullen schreef:
    die bestaan er wel. toen we de niveaus kregen van de cito toets, was er een kind die had bk (erg laag.) dat kind vond ik toch wel heel dom.

    ik denk dat je 'kb' bedoelt. "kaderberoeps gerichte leerweg" is dat. bk bestaat niet.
    dan nog, dan ben je niet dom. als je 'kb' doet, begrijp je dingen minder snel en heb je meer uitleg nodig. nee, ik doe niet kb.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2010 - 12:24 ]


    I'd rather go naked than wear fur.

    Assassin schreef:
    (...)

    Sorry, maar om 10% van 350 uit mijn hoofd te berekenen, heb ik toch wel even nodig hoor. En ik heb toch een behoorlijk IQ.

    Er zijn geen domme mensen, alleen mensen die slimmer zijn dan anderen.


    Zoals Marshmellow al aangeeft is het inderdaad enkel een nulletje eraf halen. Ik mag toch hopen dat niemand daar een rekenmachine voor nodig heeft. :)


    x

    oneens, die zijn er dus egt wel.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Ligt eraan wat je onder dom verstaat. Die wijven bij dat programma 'lekker slim' zijn zó ongelofelijk dom, waardoor ik betwijfel of het programma wel dergelijk écht is. If so, dan moeten ze er echt wat aan gaan doen, want dat is echt vreselijk.

    Maar je kan er natuurlijk niets aan doen als je geboren wordt met het advies kader-beroeps. De een heeft vwo, de ander kader-beroeps.

    Maar je kunt natuurlijk slimmer worden door te leren. Dus zoals ik al zei, over dat programma, tja, dat is echt vreselijk.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2010 - 12:36 ]


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Eens én oneens.

    Sommige mensen reageren soms echt heel dom, maar kunnen in andere dingen wel wat slimmer zijn. :]