• [...] was altijd een trouwe onderdaan van de Heer Voldemort geweest.
    Net als haar Ouders.
    Nog nooit had ze een order van de heer met tegenzin gedaan.
    Maar wat de Heer nu van haar vroeg, was wel heel veel.
    Harry zijn vertrouwen winnen, door hem in te palmen. Zodat hij rustig en onwetend in de val zou lopen.
    Ten koste van haar geweldige liefdesleven met haar geliefde vriendje Draco Malfidus.
    Iemand die ook altijd trouw de orders van de Heer opvolgde.
    Hij zou het vast begrijpen als [...] hem vertelde dat ze van de Heer Harry Potter moest verleiden.
    Maar dat mocht [...] niet.
    Iets wat de opdracht nog moeilijker zou gaan maken.


    Rollen.
    Hoofdrol; Chrystal Amber dewitt
    Beste vriendin hoofdrol; Hayley Sky
    vriendin hoofdrol; Ricky Salt
    vriendin hoofdrol;
    Normaale vriend hoofdrol;
    Bitchses; Alex en Charlie Hunter
    vriendin Harry; Elmin Do Chase
    zelf verzonnen;
    =vriendin fred; Lauren 'Arielle Adrasthea ' Medes
    ='vijand' van de hoofdpersoon | vriendinnetje van ronald weasley; Loïs Ravina Mcara
    =Zusje Draco en crush op Ron Weasley; Shanice Dewy Malfoy


    Info.
    Rol;
    Helle Naam;
    Afdeling;
    schooljaar;
    leeftijd;
    karakter-beschrijfing-;
    uiterlijk+foto;
    extra;

    Kies neit de eerste maar de beste die ik bij de rol vind passen ^^

    Edit!
    Voor de HOOFDROL gelden Afdeling en schooljaar NIET. dat is namelijk zwadderig en schooljaar 6.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2010 - 7:06 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Cannibal schreef:
    (...)
    moet jij eens opletten (cat)


    NEEE _O_
    ik wil mijn ronnieponnie niet kwijt.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    millenium schreef:
    (...)

    NEEE _O_
    ik wil mijn ronnieponnie niet kwijt.

    nee dat gebeurt ook niet. [a]
    jullie moeten maar gewoon opletten ;o


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    His wish is my command
    de Proloog staat online. maar ik kan niet egt verder voordat ik de rest van de rollen heb.,
    neem alvast een abbo [a]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Info.
    Rol; Vriendin hoofdrol
    Helle Naam; Ricky Salt
    Afdeling; Zwadderich
    schooljaar ; 6de
    leeftijd; 16 ½
    karakter-beschrijfing-; Ricky is een rebels meisje dat altijd een grote mond heeft,zich niet gedraagt(denk daarbij aan boeren laten onder het eten,in haar neus zitten(meestal expres) als iemand zit te eten,drinken haar neus uit laten komen) en ontzettend druk is.De oorzaak van haar drukheid is dat ze veel suiker eet,heel veel snoep en zoete dranken.Ricky houdt er van om mensen te pesten en ze in de maling te nemen.Ze is een geboren Zwadderaar en wordt net als haar ouders een dooddoener.Ze is nergens bang voor en durft dan ook het eerst iets.Maar ook Ricky kan soms -heel soms- zich zelf uiten met emoties en dan huilt ze uit bij haar vriendinnen en vriendje Blaise (Zabini).Haar huilbuien gaan meestal over dat ze nooit iets goed genoeg doet voor haar ouders of dat haar ouders nooit trots op haar zijn.Maar Ricky staat vooral bekend als een vriendin van Draco en Chrystal.
    uiterlijk+foto; [url=http://www.google.nl/imgres?imgurl=http://i.pinger.pl/pgr495/faa40a5100112c544a206514/HayleyWilliams4.jpg&imgrefurl=http://www.last.fm/user/INeverLikeYou&usg=__lDk8oELnAIdOhG7TbRQJ2FHee_s=&h=463&w=361&sz=24&hl=nl&start=0&zoom=1&tbnid=t8ZpGFv3pI0gpM:&tbnh=178&tbnw=126&prev=/images%3Fq%3Dhayley%2Bwilliams%26um%3D1%26hl%3Dnl%26sa%3DN%26gbv%3D2%26biw%3D1579%26bih%3D691%26tbs%3Disch:1&um=1&itbs=1&iact=rc&dur=125&oei=GkiFTObxIciQjAel7viOCA&page=1&ndsp=30&ved=1t:429,r:20,s:0&tx=72&ty=68[/url]Ricky[/url]
    extra; Hoewel Ricky erg goed met Draco kan opschieten kan ze het bloed van Draco's zusje wel drinken,ze hebben vaak ruzie en daardoor is Ricky vaak geschorst van school,maar omdat ze best slim is mocht ze steeds terug komen.

    Rol 1 !
    ik vul er nog meer in!

    [ bericht aangepast op 6 sep 2010 - 22:42 ]


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Info.
    Rol; Bitch+Bitch = 2ling
    Helle Naam; Alex en Charlie Hunter
    Afdeling; Eerst zaten ze bij Zwaddrich maar ze zijn over geplaats omdat ze hun best niet deden bij die afdeling en nu zitten ze in Huffelpuf(Daar doen ze nu wel beter hun best)
    schooljaar; 7de
    leeftijd; 17
    karakter-beschrijfing-; Alex en Charlie delen de zelfde eigenschappen zo zijn ze alle twee erg goed in botte opmerkingen maken,Zijn ze een beetje zeurpieten,Doen ze alles wat ze zelf willen,Trekken zich van niemand iets aan.Maar toch zijn ze tóch een beetje anders zo is Alex erg sportief en zit ze in het zwerkbal team en draagt ze stoere kleding.Charlie is erg lui en slaapt erg veel,zij vertoont zich graag in sexy kleding.Alex is slim maar heeft nooit zin om iets aan school te doen,Charlie is onhandig maar probeert wel om mee te komen.Maar ookal zijn het 'the bitches to school' ze gaan voor elkaar en hun vrienden door het vuur en zijn nergens bang voor.Ze overwinnen het,samen!
    uiterlijk+foto; [url=http://www.google.nl/imgres?imgurl=http://cdn.concreteloop.com/wp-content/uploads/2010/04/tia_and_tamera_mowry_001_we.jpg&imgrefurl=http://concreteloop.com/2010/04/spotted-tia-tamera-mowry-leaving-lunch&usg=__S8S314ZgZ8GEGoPL8ZkdvOH3wpw=&h=750&w=500&sz=145&hl=nl&start=171&zoom=1&tbnid=ARMxVN1RwNoszM:&tbnh=124&tbnw=88&prev=/images%3Fq%3Dmowry%2Bsisters%26um%3D1%26hl%3Dnl%26gbv%3D2%26biw%3D1579%26bih%3D691%26tbs%3Disch:10%2C2254&um=1&itbs=1&iact=hc&vpx=546&vpy=252&dur=31&hovh=275&hovw=183&tx=81&ty=146&ei=2FCFTKrVB5SCOKinieMO&oei=klCFTMvnGZXNjAesyfmOCA&esq=5&page=5&ndsp=45&ved=1t:429,r:14,s:171&biw=1579&bih=691[/url]Alex en Charlie[/url]

    Alex is links,Charlie is rechts op de foto.

    extra;Alex en Charlie zijn onafscheidelijk net zoals de WemelTwins,en worden daar af en toe mee vergelijkt,wat Alex en Charlie natuurlijk helemaal niet waarderen!Ze vinden de Wemels maar rare en arme mensen en willen daar niks mee te maken hebben,maar ze geven toe dat ze zo af en toe grapjes van de Wemels pikken om mensen in de maling te nemen[/b]

    Rol nummer 2+3 !

    [ bericht aangepast op 6 sep 2010 - 22:42 ]


    Listen to your heart and your dreams come true ~