Rol;Zusje Draco en crush op Ron Weasley.
Hele Naam;Shanice Dewy Malfoy 'Niwy' is haar bijnaam.
Afdeling;Zwadderich
schooljaar;5de
leeftijd; 15 (pas geworden)
karakter-beschrijving-; Mensen als eerst wil ik zeggen 'Relax' of hoe ik het altijd zeg 'Chillax'.Je hoeft nu niet gelijk weg te gaan rennen of je toverstok te pakken,want ik doe heus niks.Jaja ik weet het ik ben een Malfoy,maar een vriendelijk Malfoy (: Ik ben Shanice oftewel Niwy,Dochter van -, acht boeiend,jullie weten wel wie mijn ouders en broer zijn,en ik ben van plan om niet veel over hun te bespreken.Ik leef alweer 15 jaar op deze wereld en ik heb al best een grote mond voor nog z'n klein kind!Maar ik heb een grappige grote mond,geen onbeschofte grote mond.Of klinkt dit zo totaly no-Slytherin?Moet een zwadderaar onbeschoft,grof en scheit aan iedereen hebben?Als het aan Draco,Dikzak&Dikzak,Patty mopskop ligt wel,Maar waarom zou ik onvriendelijk tegen -bijvoorbeeld jou- iemand zijn die ook vriendelijk tegen mij doet?Misschien zul je nu denken 'Is zij serieus een Zwadderaar?'.Ja!Ik ben een Zwadderaar,-dit moet je niet tegen mijn ouders zeggen- maar niet echt gewild.ik wou zó graag bij Griffoendor,Maar volgens die muffe hoed was ik een 'geboren Zwadderaar',maar mijn eigenschappen komen toch érg overeen met een Griffoendor.Ik zal ze eens voor je opsommen ; Ik zal nooit,maar dan ook nóóit opgeven,ookal wordt het mijn dood,ik ga voor mijn vrienden en familie door het vuur,ik ben erg beschermend tegen over anderen,ik kan vriendelijk tegen je zijn,ik geef je veel kansen ookal verpruts je het nog zo vaak.Maar ook ík moet toegeven dat ik ook slechte kanten heb.Zo heb ik erg lui als het om schoolwerk gaat,heb ik een aardig grote mond tegen leraren en ouders,Ben ik erg slordig en onhandig -zo heb ik ooit een chocolade reep op de nieuwe jurk van mama laten vallen-,ruim ik nooit mijn kamer op en doe ik altijd iets zonder na te denken.En weetje he?Als Draco mijn broer niet was geweest had ik hem écht een stoot voor zijn ballen gegeven,omdat hij,nouja altijd de pik heeft op de andere afdelingen.Maar ik vind het nog het ergste dat hij de Wemels uitscheld en uitlacht omdat ze rode haren hebben en 'bloedveraders' zijn.En je zal misschien denken dat ik overal schijt aan heb,maar aan één ding niet.Één ding durf ik niet te vertellen aan 4 mensen niet.Ik ben verliefd...En als Draco,Paps en Mams er achter zouden komen zou ik misschien wel de familie uitgetrapt worden.Maar als 'mijn crush' er achter komt,ben ik echt dood.Want ik geef het toe,ik pest hem ook,maar dat doe ik alleen omdat ik niet wil dat iemand me in de gaten krijg dat ik meer voor hem voel.Ik ben namelijk verliefd op De Rode Bloedverader,Ron Wemel...
uiterlijk+foto;Shanice heeft blonde haren maar niet zo licht als haar gezin.Shanice verft ze vaak bruin omdat ze die kleur mooier vind.Shanice heeft een best rond hoofd en grote groene ogen.Ze weegt 53 kilo en is ongeveer 1.67 lang(niet erg lang dus),Shanice kleed zich niet duister zoals de meeste Zwadderaars,maar juist kleurig en best meisjes-achtig.Als kan ze soms ook in een joggingsbroek en xl shirt komen.
[url=http://www.google.nl/imgres?imgurl=http://i83.photobucket.com/albums/j288/miller2348/myspace/extendednetwork/Female_Celebrities/Ashley_Olsen/images/ashley-olsen-network-banner-2.jpg&imgrefurl=http://www.tweakyourpage.com/Extended_Network_Banner/Female_Celebrities/Ashley_Olsen/&usg=__Bv0hZWzMy-9xgKuJZmnfUchnHi8=&h=304&w=435&sz=60&hl=nl&start=125&zoom=1&tbnid=8_hZnJq8asJbGM:&tbnh=135&tbnw=188&prev=/images%3Fq%3Dashley%2Bolsen%26um%3D1%26hl%3Dnl%26biw%3D1579%26bih%3D691%26tbs%3Disch:1&um=1&itbs=1&iact=rc&dur=203&ei=N9JyTOa4IITaOLyZvbAL&oei=DtJyTMb4F4KMOMf-6bAL&esq=6&page=6&ndsp=24&ved=1t:429,r:23,s:125&tx=87&ty=78[/url]Shanice met blonde haren[/url]
extra;Shanice wordt alleen door leraren,ouders als ze boos zijn of iets belangrijks willen bespreken bij haar gewone voornaam genoemd.Voor de rest houdt iedereen het bij Niwy.Shanice zal nooit een Dooddoener worden omdat ze Voldemort niet aanbid of er bang voor is,Ze niet vind dat alleen mensen met puurbloed tovernaars mogen zijn en zich verzet tegen alles wat met het duister te maken heeft.Daardoor is Shanice ook mishandeld voor de heer van het duister.Maar omdat haar ouders altijd hele voorbeeldige dienaars waren,heeft hij Shanice laten leven.Maar eens in de week krijgt Shanice de Crucio spreuk voor 5 min. als straf.Shanice krijgt die straf nu al z'n half jaar.Niemand weet daarvan behalve haar broer en ouders.
sorry als ik het zo lang heb gemaakt (:
Listen to your heart and your dreams come true ~