• [...] was altijd een trouwe onderdaan van de Heer Voldemort geweest.
    Net als haar Ouders.
    Nog nooit had ze een order van de heer met tegenzin gedaan.
    Maar wat de Heer nu van haar vroeg, was wel heel veel.
    Harry zijn vertrouwen winnen, door hem in te palmen. Zodat hij rustig en onwetend in de val zou lopen.
    Ten koste van haar geweldige liefdesleven met haar geliefde vriendje Draco Malfidus.
    Iemand die ook altijd trouw de orders van de Heer opvolgde.
    Hij zou het vast begrijpen als [...] hem vertelde dat ze van de Heer Harry Potter moest verleiden.
    Maar dat mocht [...] niet.
    Iets wat de opdracht nog moeilijker zou gaan maken.


    Rollen.
    Hoofdrol; Chrystal Amber dewitt
    Beste vriendin hoofdrol; Hayley Sky
    vriendin hoofdrol; Ricky Salt
    vriendin hoofdrol;
    Normaale vriend hoofdrol;
    Bitchses; Alex en Charlie Hunter
    vriendin Harry; Elmin Do Chase
    zelf verzonnen;
    =vriendin fred; Lauren 'Arielle Adrasthea ' Medes
    ='vijand' van de hoofdpersoon | vriendinnetje van ronald weasley; Loïs Ravina Mcara
    =Zusje Draco en crush op Ron Weasley; Shanice Dewy Malfoy


    Info.
    Rol;
    Helle Naam;
    Afdeling;
    schooljaar;
    leeftijd;
    karakter-beschrijfing-;
    uiterlijk+foto;
    extra;

    Kies neit de eerste maar de beste die ik bij de rol vind passen ^^

    Edit!
    Voor de HOOFDROL gelden Afdeling en schooljaar NIET. dat is namelijk zwadderig en schooljaar 6.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2010 - 7:06 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik hoef geen rol maar ik moet even wat zeggen:
    Oh vandaar je username.(krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Cornflakes schreef:
    Ik hoef geen rol maar ik moet even wat zeggen:
    Oh vandaar je username.(krul)

    Ja., maar sst neit doorvertllen hoor.

    OMG iederren reageert op mijn topic, maar er wilen er maar 2 een rol., dit schiet egt op., x'D
    oke, dat word mensen opeeten maar., (cat)


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Oké dan. Ik ben te goed voor deze wereld :Y)

    Rol; Bf- van hoofdrol
    Helle Naam; Hayley Sky
    Afdeling; Griffoendor Oeps, die twee haten elkaar ;x Haha, je flikt maar, een uitdaging ^^
    schooljaar; 7
    leeftijd; 18
    karakter-beschrijving-; Vertrouwelijk, hilarisch, sarcastische-droge humor, mysterieus, vrolijk, aanhanger van de duistere zijde, al weet niemand het en lijkt ze er ook de persoon niet voor. Ze is een van de betrouwbaarste volgelingen.
    uiterlijk+foto; Rood, stijl haar tot net onder schouders, felle groene ogen, 1m65. Draagt vaak skinny-jeans met topjes en pumps. Nooit kleedjes of rokjes, maar geen manwijf.
    extra; Heel erg bezig met de duistere zijde. Kent spreuken die bijna niemand kan, is een enorm krachtig tovenaar en gebruikt dit in haar voordeel. Niemand weet dat zij een dooddoener is, men denkt dat zij de vertrouweling is van Perkamentus.


    Has no one told you she's not breathing?

    BlueElephant schreef:
    Oké dan. Ik ben te goed voor deze wereld :Y)

    nou niet gaan overdrijfen he (cat)
    nee grapje., en ik kan het inderdaat wel flikken want door jouw dingetje ben ik op een idee gekomen ^^


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rol; 'vijand' van de hoofdpersoon | vriendinnetje van ronald weasley
    Hele Naam; Loïs Ravina Mcara
    Afdeling; Gryffindor
    schooljaar; zes
    leeftijd; vijftien, ze wordt pas aan het einde van het schooljaar zestien.
    karakter; Loïs is niet bang om iets over iemand te zeggen, ze vind haar opmerkingen niet erg kwetsend en gaat er mee door totdat iemand er iets van zegt. ondanks dat loïs zo brutaal is is ze toch populair, haar vrienden benijden haar en zouden precies zoals haar willen zijn. goede reden voor Loïs om zich nog meer als een populaire op te stellen, Loïs weet dat ze populair is een wil daar nog van maken. Loïs kan juist in vergelijken met haar grote zussen heel makkelijk een liefde vinden, ze zijn dan ook niet voor lang maar ze is er geliefd bij de jongens.
    Loïs is een verschrikkelijke ijdeltuit, ze moet er op en top uitzien en gaat vaak winkelen. haar nagels mogen niet breken en haar haren moet tiptop perfect gekruld zitten.
    Loïs doet graag wat ze zelf wilt, zegt haar moeder nee zegt zij ja. ze is eigenwijs en dat tot grote ergenis van haar ouders, van haar vader mag ze meer omdat het hem niet zo veel uit maakt. maar met haar moeder heeft ze nog veel meningsverschillen, omdat Loïs niet bang is om iets verkeerds te zeggen lopen hun meningsverschillen vaak uit tot een bekvechtruzie.
    uiterlijk+foto; Loïs heeft stijle witte haren, zelf vind ze haar haren verschrikkelijk omdat het altijd hetzelfde valt. ze heeft bruine simpele ogen, ze is niet erg lang maar wel erg dun.
    extra; Loïs speelde toen ze nog in de dreuzelwereld woonde Dwarsfluit, nu ze naar zweinstein is gegaan heeft ze haar dwarsfluit en vermaakt ze de leerlingen ermee. het is een 'dreuzel' ding en dat is voor hen erg apart, zelf vind ze het heerlijk om dwarsfluit te spelen en zelf tovert ze er een achtergrond muziekje bij.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2010 - 21:56 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Cannibal schreef:
    (...)
    nou niet gaan overdrijfen he (cat)
    nee grapje., en ik kan het inderdaat wel flikken want door jouw dingetje ben ik op een idee gekomen ^^

    Zie je wel dat ik goed ben ?


    Has no one told you she's not breathing?

    Rol;Zusje Draco en crush op Ron Weasley.
    Hele Naam;Shanice Dewy Malfoy 'Niwy' is haar bijnaam.
    Afdeling;Zwadderich
    schooljaar;5de
    leeftijd; 15 (pas geworden)
    karakter-beschrijving-; Mensen als eerst wil ik zeggen 'Relax' of hoe ik het altijd zeg 'Chillax'.Je hoeft nu niet gelijk weg te gaan rennen of je toverstok te pakken,want ik doe heus niks.Jaja ik weet het ik ben een Malfoy,maar een vriendelijk Malfoy (: Ik ben Shanice oftewel Niwy,Dochter van -, acht boeiend,jullie weten wel wie mijn ouders en broer zijn,en ik ben van plan om niet veel over hun te bespreken.Ik leef alweer 15 jaar op deze wereld en ik heb al best een grote mond voor nog z'n klein kind!Maar ik heb een grappige grote mond,geen onbeschofte grote mond.Of klinkt dit zo totaly no-Slytherin?Moet een zwadderaar onbeschoft,grof en scheit aan iedereen hebben?Als het aan Draco,Dikzak&Dikzak,Patty mopskop ligt wel,Maar waarom zou ik onvriendelijk tegen -bijvoorbeeld jou- iemand zijn die ook vriendelijk tegen mij doet?Misschien zul je nu denken 'Is zij serieus een Zwadderaar?'.Ja!Ik ben een Zwadderaar,-dit moet je niet tegen mijn ouders zeggen- maar niet echt gewild.ik wou zó graag bij Griffoendor,Maar volgens die muffe hoed was ik een 'geboren Zwadderaar',maar mijn eigenschappen komen toch érg overeen met een Griffoendor.Ik zal ze eens voor je opsommen ; Ik zal nooit,maar dan ook nóóit opgeven,ookal wordt het mijn dood,ik ga voor mijn vrienden en familie door het vuur,ik ben erg beschermend tegen over anderen,ik kan vriendelijk tegen je zijn,ik geef je veel kansen ookal verpruts je het nog zo vaak.Maar ook ík moet toegeven dat ik ook slechte kanten heb.Zo heb ik erg lui als het om schoolwerk gaat,heb ik een aardig grote mond tegen leraren en ouders,Ben ik erg slordig en onhandig -zo heb ik ooit een chocolade reep op de nieuwe jurk van mama laten vallen-,ruim ik nooit mijn kamer op en doe ik altijd iets zonder na te denken.En weetje he?Als Draco mijn broer niet was geweest had ik hem écht een stoot voor zijn ballen gegeven,omdat hij,nouja altijd de pik heeft op de andere afdelingen.Maar ik vind het nog het ergste dat hij de Wemels uitscheld en uitlacht omdat ze rode haren hebben en 'bloedveraders' zijn.En je zal misschien denken dat ik overal schijt aan heb,maar aan één ding niet.Één ding durf ik niet te vertellen aan 4 mensen niet.Ik ben verliefd...En als Draco,Paps en Mams er achter zouden komen zou ik misschien wel de familie uitgetrapt worden.Maar als 'mijn crush' er achter komt,ben ik echt dood.Want ik geef het toe,ik pest hem ook,maar dat doe ik alleen omdat ik niet wil dat iemand me in de gaten krijg dat ik meer voor hem voel.Ik ben namelijk verliefd op De Rode Bloedverader,Ron Wemel...
    uiterlijk+foto;Shanice heeft blonde haren maar niet zo licht als haar gezin.Shanice verft ze vaak bruin omdat ze die kleur mooier vind.Shanice heeft een best rond hoofd en grote groene ogen.Ze weegt 53 kilo en is ongeveer 1.67 lang(niet erg lang dus),Shanice kleed zich niet duister zoals de meeste Zwadderaars,maar juist kleurig en best meisjes-achtig.Als kan ze soms ook in een joggingsbroek en xl shirt komen.

    [url=http://www.google.nl/imgres?imgurl=http://i83.photobucket.com/albums/j288/miller2348/myspace/extendednetwork/Female_Celebrities/Ashley_Olsen/images/ashley-olsen-network-banner-2.jpg&imgrefurl=http://www.tweakyourpage.com/Extended_Network_Banner/Female_Celebrities/Ashley_Olsen/&usg=__Bv0hZWzMy-9xgKuJZmnfUchnHi8=&h=304&w=435&sz=60&hl=nl&start=125&zoom=1&tbnid=8_hZnJq8asJbGM:&tbnh=135&tbnw=188&prev=/images%3Fq%3Dashley%2Bolsen%26um%3D1%26hl%3Dnl%26biw%3D1579%26bih%3D691%26tbs%3Disch:1&um=1&itbs=1&iact=rc&dur=203&ei=N9JyTOa4IITaOLyZvbAL&oei=DtJyTMb4F4KMOMf-6bAL&esq=6&page=6&ndsp=24&ved=1t:429,r:23,s:125&tx=87&ty=78[/url]Shanice met blonde haren[/url]
    extra;Shanice wordt alleen door leraren,ouders als ze boos zijn of iets belangrijks willen bespreken bij haar gewone voornaam genoemd.Voor de rest houdt iedereen het bij Niwy.Shanice zal nooit een Dooddoener worden omdat ze Voldemort niet aanbid of er bang voor is,Ze niet vind dat alleen mensen met puurbloed tovernaars mogen zijn en zich verzet tegen alles wat met het duister te maken heeft.Daardoor is Shanice ook mishandeld voor de heer van het duister.Maar omdat haar ouders altijd hele voorbeeldige dienaars waren,heeft hij Shanice laten leven.Maar eens in de week krijgt Shanice de Crucio spreuk voor 5 min. als straf.Shanice krijgt die straf nu al z'n half jaar.Niemand weet daarvan behalve haar broer en ouders.



    sorry als ik het zo lang heb gemaakt (:


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Shoet te laat(cat)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    RvPersie schreef:
    Shoet te laat(cat)

    waarvoor ? ;o


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Cannibal schreef:
    (...)
    waarvoor ? ;o


    Voor de cruch van Ron(krul)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    RvPersie schreef:
    (...)

    Voor de cruch van Ron(krul)

    Nee hoor (cat)
    Vriendin e Cruck ron is heel wat anders., [a]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Cannibal schreef:
    (...)
    Nee hoor (cat)
    Vriendin e Cruck ron is heel wat anders., [a]


    whahah jah dat klopt:Y)

    maar ut wordt nooit iets als hij al bezet is ?:p

    maar goed,jij moet beginnen vind ik(krul)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    ik ga er nog een invullen :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol; Vriendin Harry.
    Hele Naam; Elmin Do Chase
    Afdeling; haar beide ouders zaten in Ravenclaw, dus zou het te verwachten zijn dat Elmin daar ook zou verschijnen. maar het tegendeel is bewezen, Elmin werd ingedeeld bij Gryffindor.
    schooljaar; zesde.
    leeftijd; Elmin is jarig op 21 juni, dus is ze nog maar net vijftien daarom lijkt ze jonger als alle andere maar dat komt omdat het een twijfel geval was in welk jaar ze haar neer zouden moeten zetten.
    karakter; Elmin is een buitengewoon slim meisje, ze laat zich graag zien met haar bijdehandte opmerkingen en ze wil altijd een wijsneus zijn. Elmin is daarintegen wel erg behulpzaam, daarom verschilt ze zo veel van Hermelien. beide zijn het slimme meiden, maar Elmin is meer open en helpt mensen als ze iets niet snappen. Elmin kan niet goed tegen haar verlies en dan kan ze heel boos worden, en wil ze altijd een revenge. redelijk veel jongens van Gryffindor -dat wil niet zeggen van de andere afdelingen niet- vinden haar leuk, ze is mooi, slim, grappig en erg behulpzaam. toch heeft ze wel een grote mond en laat niet over zich heen lopen, ze is 100% tegen Zwadderich omdat ze hun niet aardig vind. Elmin heeft wel talent om bij de leraren te slijmen, gek genoeg mag zelfs Snape haar.
    uiterlijk+foto; 8D
    Elmin heeft lange zwarte haren, waar wat slag in zit maar soms stijlt ze het. ze heeft felle blauwe ogen die perfect gecombineerd zijn met haar haren, verder is ze wat bleek maar dat haalt haar ogen mooi op. ze is ongeveer 1.68m lang dus over haar lengte val niet te zeuren, haar gewicht is gemiddeld. en haar wapen -waar ze zelf het nut niet van in zit- zijn haar borsten, ze heeft CupC en daar vinden de jongens alles leuk aan.
    extra; Elmin heeft zelf zes katten, ze heeft er maar eentje meegenomen naar zweinstein en dat is cat-in-boots. verder speelt Elmin piano maar dat doet ze alleen maar thuis, op school vinden ze er waarschijnlijk niks leuks aan dus bewaard ze het voor thuis.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    RvPersie schreef:
    (...)

    whahah jah dat klopt:Y)

    maar ut wordt nooit iets als hij al bezet is ?:p

    maar goed,jij moet beginnen vind ik(krul)

    moet jij eens opletten (cat)


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''