• ik weet niet precies waar ik het moet zetten, maar by relaties lykt me toch redelyk logisch? (:

    ik wil eventjes vragen wat jullie vinden van langeafstandsrelaties enzo (:
    .. x


    stay if I ever could, and pick up your pieces babe.

    in mijn geval werkt het niet..ik heb tien maanden een vriend in Italie gehad, die ik in Engeland ontmoet heb.. We zagen elkaar dan een maand wel, dan weer een hele maand niet...maar het ging gewoon echt niet..in de vakantie oke..maar dan begint het echte leven weer..

    jonghyun schreef:
    (...)

    hoe kun je een relatie hebben met iemand die je nog nooit ontmoet hebt?


    Webcam, bellen, smsen, skype.. Er zijn manieren genoeg om elkaar te kunnen zien en spreken. Het gaat mij om innerlijk. Het werkte heel goed en ik zou zo weer met haar nemen als dat kon. (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Nirvana schreef:
    Als het werkt, geen probleem.


    I need you like a heart needs a beat

    Als het écht klikt, is het te doen..


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    als het werkt is het inderdaad geen probleem, als het niet werkt is het heel erg jammer maar je doet er niks aan. Ik kan best begrijpen de je je Lover best gaat missen als je hem eens in de zoveel tijd pas ziet.
    xxx


    When the world stops turning.....

    Zoiets hou ik nooit vol :')?


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Nirvana schreef:
    Als het werkt, geen probleem.


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Als het werkt, geen probleem. Maar op den duur zal ik het niet meer vol kunnen houden.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2010 - 11:02 ]


    make cake, not war

    t is mij niet gelukt..

    moll schreef:
    t is mij niet gelukt..


    awww :/


    stay if I ever could, and pick up your pieces babe.

    Als het werkt, gaat het wel.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik vind een lange afstandsrelatie geen échte relatie. Je ziet, hoort en voelt elkaar niet, en er zit geen spanning in. Je kan niet met elkaar lachen, ruzie maken etc.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    ik woon in limburg en mijn vriend in Gelderland, Beide dachten we dat het wel zou gaan, hij nu nog..
    Maar voor mij word het nu een probleem nu hij voor een jaar naar Engeland gaat..
    Ik ben bang om opnieuw bedrogen te wordenT.T


    MENSEN DIE GEEN REACTIE PLAATSEN REEGT OP!

    FACEPLANT schreef:
    Ik vind een lange afstandsrelatie geen échte relatie. Je ziet, hoort en voelt elkaar niet, en er zit geen spanning in. Je kan niet met elkaar lachen, ruzie maken etc.

    Zien => Webcam / Horen => Audio/Telefoon.
    Je kunt met elkaar lachen aan de telefoon of als je beide de webcam aan hebt staan. Zelfde geldt voor het ruzie maken.
    Maar ik snap je punt wel. Natuurlijk is het anders dan in het echt, maar het kan in principe wel. :'3

    [ bericht aangepast op 25 aug 2010 - 15:06 ]


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Nirvana schreef:
    Als het werkt, geen probleem.