• oké aangezien ik heeel erg veel droom snacht's en het ook allemaal onthoud wil ik er een korte verhaaltjes van maken:)
    dus telkens op elke pagina 1 droom.
    natuurlijk zijn sommige details wel verzonnen maar het grootste deel ervan is was ik echt gedroomd heb.

    zou dat leuk zijn?
    en zo ja dan staat er vandaag of morgen nog een paar delen van op mijn profiel:)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ligt eraan of jou dromen een beetje boeiend én te begrijpen zijn voor ons 'buitenstaanders'. (nerd)


    Hope goes lost but never dies.

    Valerian schreef:
    Ligt eraan of jou dromen een beetje boeiend én te begrijpen zijn voor ons 'buitenstaanders'. (nerd)


    als je boeiend vind
    -oorlog met disney
    -zwanger zijn
    -enz


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Valerian schreef:
    Ligt eraan of jou dromen een beetje boeiend én te begrijpen zijn voor ons 'buitenstaanders'. (nerd)


    Wat zij zei(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    zippertje schreef:
    (...)

    als je boeiend vind
    -oorlog met disney
    -zwanger zijn
    -enz


    Oorlog met disney?
    Waar droom jij wel allemaal niet van? :'D

    Nu zie ik allemaal legertanks en zwaarden voor me, terwijl die disney figuren elkaar aan het vermoorden zijn(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    gna dat doe ik ook wel eens ;)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Sardonyx schreef:
    (...)

    Oorlog met disney?
    Waar droom jij wel allemaal niet van? :'D

    Nu zie ik allemaal legertanks en zwaarden voor me, terwijl die disney figuren elkaar aan het vermoorden zijn(krul)


    haha ja.. dat was ook het geval
    alleen zat tarzan met een mega geweer in zijn armen(krul)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Die disney oorlog klinkt wel cool(krul)


    Food.

    Sommige dromen zijn misschien leuk om in een verhaal op te schrijven als het een beetje goed geschreven is, is het wel leuk.

    zippertje schreef:
    (...)

    haha ja.. dat was ook het geval
    alleen zat tarzan met een mega geweer in zijn armen(krul)


    Als je een story erover maakt, dan ga ik die lezen :'D


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Meestal zijn dromen voor jezelf heel erg leuk, omdat er óf mensen die je kent in voorkomen, óf omdat het iets is wat relatief is met iets wat je hebt meegemaakt etc


    I chill back and I spread peace n love