• ik weet niet precies waar ik het moet zetten, maar by relaties lykt me toch redelyk logisch? (:

    ik wil eventjes vragen wat jullie vinden van langeafstandsrelaties enzo (:
    .. x


    stay if I ever could, and pick up your pieces babe.

    Ik denk niet dat het snel zal werken. Het fysieke gedeelte van een relatie is ook heel belangrijk. En dat zal je volgens mij niet veel hebben dan. :')
    Ik ben er geen voorstander van. Mede door ervaring.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik ben woensdag een jaar samen met mijn vriend, ook een langeafstandrelatie. Zolang je er samen achter staat en er voor werkt, is het best mogelijk.

    als je nou echt super verliefd ben dan maakt dat tog niet uit ?


    Bieberfeverrr <33333!

    als het maar goed gaat

    [ bericht aangepast op 23 aug 2010 - 20:55 ]


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    jonghyun schreef:
    (...)

    hoe kun je een relatie hebben met iemand die je nog nooit ontmoet hebt?

    omdat het dan eens om karakter gaat (:
    enniet om uiterlyk.
    Ik ben nu al 10 maanden verliefd op iemand uit Engeland. En al 10 maand is het wederzyds.
    Terwyl we elkaar ook nog nooit gezien hebben, maar dr komt snel verandering in n-n


    stay if I ever could, and pick up your pieces babe.

    Ohmygaskarth schreef:
    ik vind het niet echt een echte relatie ;x


    tog wel raar dan dattek een échte relatie had gedurende anderhalf jaar met iemand vanuit leuven terwijl ik in limburg woon

    [ bericht aangepast door een moderator op 24 aug 2010 - 8:12 ]

    Ik heb twee maanden een lange afstandsrelatie gehad. Dat was mijn grootste liefde, na hem heb ik geen meer gehad. Ik mis hem nog steeds, en iedere keer als ik merk dat hij een nieuwe vriendin heeft breekt er iets binnenin...


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

    Het werkt niet voor mij.
    Voor mijn zus werkt het prima.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    voor mij zou dat dus echt nooit kunnen gaan werken. ik ben niet zo gesteld op het smsjes sturen en lange gesprekken op msn, skype. of wat dan ook. ik heb diegene het liefst bij me in plaats van dat. maar als het werkt kan het natuurlijk goed. als je echt van elkaar houd kan alles (:


    Everything is worse without music.

    bellybutton schreef:
    (...)
    omdat het dan eens om karakter gaat (:
    enniet om uiterlyk.
    Ik ben nu al 10 maanden verliefd op iemand uit Engeland. En al 10 maand is het wederzyds.
    Terwyl we elkaar ook nog nooit gezien hebben, maar dr komt snel verandering in n-n

    Dat vind ik heel apart. Hoe kun je nou verliefd zijn zonder te weten hoe iemand reageert op bepaalde dingen in het echt? En of de klik er is? Mja, mijn mening he. Don't be mad.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Appelmoes schreef:
    (...)
    Dat vind ik heel apart. Hoe kun je nou verliefd zijn zonder te weten hoe iemand reageert op bepaalde dingen in het echt? En of de klik er is? Mja, mijn mening he. Don't be mad.


    Dat voel je aan. Zo was het tussen mij en mijn vriend wel voor we elkaar echt ontmoet hadden en dat duurde ook bijna 2 jaar voor we 18 waren en hij dus naar Nederland mocht komen van zijn moeder.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Hagelslag schreef:
    (...)
    Dat vind ik heel apart. Hoe kun je nou verliefd zijn zonder te weten hoe iemand reageert op bepaalde dingen in het echt? En of de klik er is? Mja, mijn mening he. Don't be mad.

    Wont be mad n-n
    Everyone got his own opinion (:
    maarem, we zyn niet 'samen' gewoon verliefd (:
    dus, n-n


    stay if I ever could, and pick up your pieces babe.

    Ohmygaskarth schreef:
    ik vind het niet echt een echte relatie ;x

    Ik ook niet.


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Verschilt van persoon tot persoon...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Zijn moeilijk te onderhouden...