ok, eerst had ik een topic over zwart Geverfd haar, maar omdat redelijk veel mensen zeiden dat je dan uitgroei hebt, en dat redelijk lastig is, en idd niet zo mooi..
heb ik besloten om toch maar voor kleurshampoo te gaan
MAARR, ze zeggen dat je haar daar groen van uitslaat, eenmaal het eruit begint te gaan (door te wassen he)
klopt dat? ö heeft iemand dat al voor gehad??
x.
[ topic verplaatst door een moderator ]
-
17 aug 2008 - 13:3717 aug 2008 - 21:14
Groen???
ik had het eerst ook geverft en daarna een keer kleurshampoo gebruikt maar het werd niet groen hoorGone...
17 aug 2008 - 21:1817 aug 2008 - 21:21ik niet
wil wel eens doen maar mag nietGilles (ll)
17 aug 2008 - 21:53Ik heb mijn haar een tijd geleden zwart gehad. Eigenlijk had ik niet zo'n last van uitgroei o_Ô
Lijkt me niet dat je haar groen uitslaat hoor (:
TROUWENS:
Nu we het toch over haarkleuren hebben. Ik wil mijn haar blauw verven, en daar moet je het eerst voor blonderen [ofzooo]. Maar gaat je haar daar echt zo dood van? Als iemand dat weet - zou dat heel fijn zijn x'3Mew <3
17 aug 2008 - 21:55dat is totaal niet waar :']
ik heb men haar ook zwart met een shampoo
maar het is WEL waar dat als je gaat zwemmen (met clore water dan) dat je haar groen wordt
heb ik al meegemaakt !! dus
<3.17 aug 2008 - 21:56Ik heb mijn haar een tijd geleden zwart gehad. Eigenlijk had ik niet zo'n last van uitgroei o_Ô
als het goed is gaat je haar daar niet dood van. En je moet het bleken en niet blonderen, blonderen zorgt er voor dat je haarverf anders uitpakt.
TROUWENS:
Nu we het toch over haarkleuren hebben. Ik wil mijn haar blauw verven, en daar moet je het eerst voor blonderen [ofzooo]. Maar gaat je haar daar echt zo dood van? Als iemand dat weet - zou dat heel fijn zijn x'317 aug 2008 - 22:07(...)als het goed is gaat je haar daar niet dood van. En je moet het bleken en niet blonderen, blonderen zorgt er voor dat je haarverf anders uitpakt.
17 aug 2008 - 22:1117 aug 2008 - 22:19Ik heb mijn haar een tijd geleden zwart gehad. Eigenlijk had ik niet zo'n last van uitgroei o_Ô
TROUWENS:
Nu we het toch over haarkleuren hebben. Ik wil mijn haar blauw verven, en daar moet je het eerst voor blonderen [ofzooo]. Maar gaat je haar daar echt zo dood van? Als iemand dat weet - zou dat heel fijn zijn x'3
Neen je haar gaat van blonderen niet dood En het is trouwens ontkleuren Ik heb het zelf ook gedaan dus ik weet hetThe perfect man is gay...
17 aug 2008 - 22:2317 aug 2008 - 22:32Nee ik heb het van mezelf waar ik echt vet trots op ben x'D
[/Ego!]
Okay dat weet ik nu wel -_-'' Ik heb het lekker geverft [/omg]I do not hook up.
17 aug 2008 - 22:34alle shampoo gaat eruit
maar ik had er gekocht dat het er eigenlijk uitgroeide
maar omdat ik bruin haar heb viel het minder op
en als je blond haar heb raad ik af om het te kleuren
want dan kan het idd groen uitslaan
blonde mensen hebben sommige pigmenten niet daarom kan je niet gelijk welk kleurtje erop doenSing Us A Song And We'll Sing It Back To You..
17 aug 2008 - 23:00(...)
Neen je haar gaat van blonderen niet dood En het is trouwens ontkleuren Ik heb het zelf ook gedaan dus ik weet het
Whaaam bedankt ^-^Mew <3
17 aug 2008 - 23:02(...)
Whaaam bedankt ^-^
Graaggedaan en van die klaurspoelig word het niet groen. Teminste bruin op blond niet en zwart volgens mij ook niet. Maar het kan welI do not hook up.
17 aug 2008 - 23:23