• Ik word gek!
    Ik vond een jongen al vanaf februari leuk en was echt super verliefd. Net in deze vakantie dacht ik dat ik over hem heen was en heb er anderhalve maand niet zoveel aandacht aan besteed en het ging goed enzo tot ik hem van de week weer heb gezien…

    In 1 klap was ik weer helemaal van de wereld! Hij is zo leuk en lief, kortom ik ben weer net zo head over heels in love als voorheen! Ik ken hem nu al 2 jaar en heb hem 5 keer ontmoet, allemaal heel leuk en aardig zou je denken nou zo leuk is het niet vind ik… Hij is zo onbereikbaar dat het gewoon nooit wat kan worden!

    Ik weet ook wel dat het niks word, maar ik krijg hem niet uit mijn hoofd… Echt NIET! Hij betekend zoveel voor me! Hij, zijn broer en vrienden hebben me echt dingen in laten zien die ik eerder nooit zag (positieve dingen over het leven, mezelf etc.), hij heeft me door een enorme rottijd gesleept en hij heeft zelfs dingen door via bepaalde berichtjes op Facebook waardoor die zich zorgen over me ging maken en van de week vroeg of het echt wel goed ging en allemaal knuffels ging geven om me beter te laten voelen, terwijl die mij niet eens zo goed kent. Dat zijn nog maar 3 voorbeelden…

    Het voelt zo goed en tegelijkertijd zo enorm kut! Hij is zo leuk, lief, aardig, grappig en nog veel meer maar zo enorm onbereikbaar! En al zou die dat niet zijn dan was het nog wanhopig want hij heeft amper een serieuze relatie gehad, hij heeft in elk stadje wel een ander schatje om het zo maar te zeggen en wil nu niet aan iets vast zitten. Jep hij is 6 jaar ouder dan mij dus no way dat hij mij ziet staan als die niet zo onbereikbaar was.

    Bluuh ik zit hier zo hard weer mee… Elke dag, elk uur, elke minuut denk ik aan hem of iets wat met hem te maken heeft! Het voelt fijn, maar tegelijkertijd zo kut! Sinds dat ik hem van de week weer heb gezien loop ik elke dag met een vest aan waar zijn geur nog in hangt, ik slaap er zelfs mee… Ik heb tijden gehad dat ik mezelf in slaap huilde om hem en die tijd zit er nu weer aan te komen vrees ik... Ik kan hem niet vergeten en ik wil hem niet vergeten want daar betekend hij veel te veel voor...

    Praten met hem erover gaat ook niet. Ik kan het niet en schaam me dood en kan hem nooit meer aankijken omdat die mij toch niet leuk vind en het gewoon onmogelijk is. Via MSN, sms, mail etc. gaat ook niet omdat ik dat van hem niet heb, alleen privé berichten op Facebook, maar no way dat ik dat ga doen...

    Maar om zo een vervangende jongen te vinden dat lukt niet, ik heb geprobeerd een ander leuk te vinden die ik toch ook wel heel leuk vond etc. maar ik kwam toch weer uit op deze... En juist zijn onbereibaarheid maakt het moeilijk anders had ik al lang een keer een mail gestuurd maar ik ben enorm bang dat als ik het nu vertel tegen hem ik hem nooit meer durf te zien en me dood ga schamen terwijl hij, z'n broer en z'n vrienden nu juist datgene is wat ik nodig heb voor afleiding voor een ander probleem van me...



    -zeik zeik, dit moest ik gewoon even kwijt omdat ik er nogal mee zit en niemand het begrijpt en die shit.-

    [ bericht aangepast op 22 aug 2010 - 21:48 ]


    dream, dare, fly!

    Probeer idd een rebound boy in te schakelen, een jongen die je miss ook wel leuk vind.

    Vorig jaar was ik ook een heel jaar lang deppresief dankzij een player, en uiteindelijk zakte ik er steeds dieper in enzo en ging ik verkeerde dingen doen, dus hebben een paar vriendinnen van me een maatschappelijk werker ingeschakeld met jeugd zorg. Omdat ik in die tijd ook ruzie thuis had.
    En dat werkte eerlijk gezegd goed.
    Ik ging altijd drummen-muziek maken-huilfilms kijken met ijs (aaanrader) of iets anders van je hobby's waarbij je afleiding kan krijgen.
    Of veel met vriendinnen op pad gaan (:

    En als je er echt nog mee zit, moet je gewoon hem tja.. praten is moeilijk, maar tkan wel helpen

    [ bericht aangepast op 22 aug 2010 - 15:11 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    xDesire schreef:
    Probeer idd een rebound boy in te schakelen, een jongen die je miss ook wel leuk vind.

    Vorig jaar was ik ook een heel jaar lang deppresief dankzij een player, en uiteindelijk zakte ik er steeds dieper in enzo en ging ik verkeerde dingen doen, dus hebben een paar vriendinnen van me een maatschappelijk werker ingeschakeld met jeugd zorg. Omdat ik in die tijd ook ruzie thuis had.
    En dat werkte eerlijk gezegd goed.
    Ik ging altijd drummen-muziek maken-huilfilms kijken met ijs (aaanrader) of iets anders van je hobby's waarbij je afleiding kan krijgen.
    Of veel met vriendinnen op pad gaan (:

    En als je er echt nog mee zit, moet je gewoon hem tja.. praten is moeilijk, maar tkan wel helpen


    Dat van die player herken ik ook heel erg (vorig jaar/begin dit jaar ook meegemaakt)
    Maar om zo een vervangende jongen te vinden dat lukt niet, ik heb geprobeerd een ander leuk te vinden die ik toch ook wel heel leuk vond etc. maar ik kwam toch weer uit op deze... En juist zijn onbereibaarheid maakt het moeilijk anders had ik al lang een keer een mail gestuurd maar ik ben enorm bang dat als ik het nu vertel tegen hem ik hem nooit meer durf te zien en me dood ga schamen terwijl hij, zn broer en vrienden nu juist datgene is wat ik nodig heb voor afleiding voor een ander probleem van me..


    dream, dare, fly!

    Hephaestion schreef:
    De volgende keer dat je hem ziet en je de kans krijgt om hem te spreken.. Je moet het hem gewoon zeggen! Je moet hier niet mee blijven lopen want eigenlijk lost dat niks op. Natuurlijk kun je hopen dat je over een paar maandjes over hem heen zal zijn, maar het kan ook heel goed zijn van niet. Als je het hem niet vertelt kan hij het ook niet weten. En ik weet zeker dat het voor jou in ieder geval een grote opluchting zal zijn als hij het weet. Dan is dat al weer een zorg minder. En wat hij er dan mee doet moet hij zelf weten. Alles kan (flower)


    Everything is worse without music.

    ff een edit wat ik ook in mijn eerste bericht heb gezet...

    Maar om zo een vervangende jongen te vinden dat lukt niet, ik heb geprobeerd een ander leuk te vinden die ik toch ook wel heel leuk vond etc. maar ik kwam toch weer uit op deze... En juist zijn onbereibaarheid maakt het moeilijk anders had ik al lang een keer een mail gestuurd maar ik ben enorm bang dat als ik het nu vertel tegen hem ik hem nooit meer durf te zien en me dood ga schamen terwijl hij, z'n broer en z'n vrienden nu juist datgene is wat ik nodig heb voor afleiding voor een ander probleem van me...


    dream, dare, fly!

    Het lijkt me ook heel moeilijk om een vervangende jongen te vinden als je zo verliefd bent. Maar ik denk dat het nog het beste is als je afleiding zoekt enzo. Zodat je niet zoveel aan hem denkt

    Vitaly schreef:
    wie is het dan? (H)


    Doet er niet echt toe...


    dream, dare, fly!

    waarom niet misschien als we weten wie het is kunnen we je helpen omdat misschien iemand hem kent (nerd)

    Vitaly schreef:
    waarom niet misschien als we weten wie het is kunnen we je helpen omdat misschien iemand hem kent (nerd)


    Sure er zijn hier mensen die hem kennen of weten wie het is maar nee ik zeg het niet (:


    dream, dare, fly!

    Als je zegt dat het onbereikbaar is, is het ook zo. Kun je er niet gewoon voor gaan en al je charmes in de strijd gooien ipv zo te zaniken?
    Das veel effectiever hoor.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Appelmoes schreef:
    Als je zegt dat het onbereikbaar is, is het ook zo. Kun je er niet gewoon voor gaan en al je charmes in de strijd gooien ipv zo te zaniken?
    Das veel effectiever hoor.


    Ik zanik/zeik niet, ik vraag om tips etc.
    Misschien is niet iedereen zo dat die op iemand afstapt en dat soort dingen...

    En als het echt zo makkelijk was dan had ik dat al gedaan maar nee dit ligt toch echt ff wat anders
    -niet aanvallend bedoeld-


    dream, dare, fly!

    Nambiar schreef:
    (...)

    Ik zanik/zeik niet, ik vraag om tips etc.
    Misschien is niet iedereen zo dat die op iemand afstapt en dat soort dingen...

    En als het echt zo makkelijk was dan had ik dat al gedaan maar nee dit ligt toch echt ff wat anders
    -niet aanvallend bedoeld-

    Jij zegt dat ie je al geknuffeld heeft? Dan ben je in mijn opinie al op hem afgestapt. Praten en flirten is toch niet moeilijk? x'D
    Niet geschoten is altijd mis.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Appelmoes schreef:
    (...)
    Jij zegt dat ie je al geknuffeld heeft? Dan ben je in mijn opinie al op hem afgestapt. Praten en flirten is toch niet moeilijk? x'D
    Niet geschoten is altijd mis.


    Ja maar als je weet wie of wat dan is het niet meer dan logisch aangezien die dat bij zoveel doet... Serieus ik klap helemaal dicht als ik hem zie


    dream, dare, fly!

    Taihuttu schreef:
    Ik ken het.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.