• Okee, ik ben dus over -alshetgoedis- elf dagen jarig, en mijn kadootje zóú de iPhone 3Gs worden -en nee niet de vier-. Maar goed. Eerst wou ik de iPod touch, en toen kwam mijn vader met het geweldige aanbod van de iPhone 3Gs. Nou, ik helemaal blij, en alles, en nou kwam ik vanochtend met mijn ochtendhumeurhoofd beneden, beginnen ze ineens te zeiken.. Ja Marrit, je kunt ook de iPod touch doen, en dan krijg je er van ons de Samsung Star bij, want de iPhone is zo groot, en de iPod touch heeft meer geheugen, en toen had ik het dus al helemaal gehad ><' Maar nu zit ik er dus wel een beetje mee, want ik wil faking graag die iPhone, maar moet ik dat wel doen of niet..?

    en ja ik weet dat dit faking verwend klinkt (nerd)


    You can agree with me or you can be wrong

    Hmm, ik heb zelf een iPod Touch, en het enige verschil met een iPhone (mn stiefvader heeft 1 ^^) is dat je met de iPhone ook kan bellen,smsen en foto's maken, voor hoever ik weet xd.

    MelonNoia schreef:
    Hmm, ik heb zelf een iPod Touch, en het enige verschil met een iPhone (mn stiefvader heeft 1 ^^) is dat je met de iPhone ook kan bellen,smsen en foto's maken, voor hoever ik weet xd.


    Ja i know, maar anders heb ik twee dingen waar ik mee loop te zeulen ><'


    You can agree with me or you can be wrong

    Passaro schreef:
    (...)

    Ja i know, maar anders heb ik twee dingen waar ik mee loop te zeulen ><'

    Ja oke, ik zeul ook iedere dag met mn telefoon en mn iPod xd Ik snap dat je graag de iPhone wilt maar heel veel verschil is er dus opzich niet :]

    MelonNoia schreef:
    (...)
    Ja oke, ik zeul ook iedere dag met mn telefoon en mn iPod xd Ik snap dat je graag de iPhone wilt maar heel veel verschil is er dus opzich niet :]


    Ja das waar, en daarom vind ik het ook zo kut dat ze daar ineens over beginnen ><'


    You can agree with me or you can be wrong

    Zeg tegen je vader dat hij dat nu al heeft gezegt en dat je er helemaal op verheugt ben.
    De Iphone is ietsjes dikker dan de Ipod.
    Geen verschill !


    Bieberfeverrr <33333!

    Passaro schreef:
    (...)

    Ja das waar, en daarom vind ik het ook zo kut dat ze daar ineens over beginnen ><'

    Dat is idd kloterig als je hem al zou krijgen. Maar dat van hoe groot de iPhone is klopt volgens mij niet, want mn ipod is ong. even groot als mn stiefvaders iphone >.<

    IPHONEY
    http://www.youtube.com/watch?v=Ovqk0FUQSdk&NR=1

    hihi

    [ bericht aangepast op 21 aug 2010 - 12:09 ]


    Talent is the door, but hard work is the key

    ik zou iPod touch nemen. Mensen die ik ken hebben niet zulke goeie ervaringen met de iPhone.
    Maar je moet het zelf weten. :']


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    MelonNoia schreef:
    (...)
    Dat is idd kloterig als je hem al zou krijgen. Maar dat van hoe groot de iPhone is klopt volgens mij niet, want mn ipod is ong. even groot als mn stiefvaders iphone >.<


    Okee, kan ik dat ook nog even in de strijd gooien :') Alleen begint hij dan weer te zeiken over het geheugen.. op dat gebied kan hij echt irritant zijn --'


    You can agree with me or you can be wrong

    Passaro schreef:
    (...)

    Okee, kan ik dat ook nog even in de strijd gooien :') Alleen begint hij dan weer te zeiken over het geheugen.. op dat gebied kan hij echt irritant zijn --'

    Mijn iPod heeft 8 gb geheugen, en mn stiefvaders iPhone heeft volgens mij meer ;'} maar waarom is het geheugen zo'n probleem? Ik bedoel komop, het ligt eraan wat je erop wilt zetten. Als je er ook allemaal films op wil zetten is het wel handig om -als de iPod meer geheugen heeft- de iPod te nemen ;')

    Ik heb een iPhone 3G maar echt tevreden ben ik er niet over

    MelonNoia schreef:
    (...)
    Mijn iPod heeft 8 gb geheugen, en mn stiefvaders iPhone heeft volgens mij meer ;'} maar waarom is het geheugen zo'n probleem? Ik bedoel komop, het ligt eraan wat je erop wilt zetten. Als je er ook allemaal films op wil zetten is het wel handig om -als de iPod meer geheugen heeft- de iPod te nemen ;')


    Uhu, maar die aanbieding was dus alleen met de 8 gb. En nou ja, ik wou er dus gewoon muziek op zetten, foto's mee maken en dat soort dingen.


    You can agree with me or you can be wrong

    Passaro schreef:
    (...)

    Uhu, maar die aanbieding was dus alleen met de 8 gb. En nou ja, ik wou er dus gewoon muziek op zetten, foto's mee maken en dat soort dingen.

    Als je foto's wil maken moet je ook echt de iPhone, want dat kan niet met een iPod Touch :]

    Ipt is ook cool, & samsung star ook.. hm moelijke keuze..


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    en wat doe je?


    Talent is the door, but hard work is the key