• Nadat ik me eerst heb lopen schamen om het feit dat ik op het idee kwam nog een Jacob Black story te schrijven, ben ik er op het moment ervan overtuigd dat het nogal afgezaagd is. (krul)

    De blonde, altijd perfect opgemaakte Joleigh Adams die niet van haar kapsel af kan blijven, heeft genoeg keuze wat het jongens betreft, maar laat nou net degene waar ze een crush op heeft onbereikbaar voor haar zijn. Althans, Jacob Black ziet haar totaal niet zitten en hij laat dat haar ook duidelijk merken. Desondanks zet Joleigh alles op alles om ook maar een beetje aandacht van hem te krijgen en verzint ze allerlei manieren om bij hem een door haar gewilde reactie uit te lokken. Maar wat nou als Jacob ineens een ander meisje tegen het lijf loopt?
    Op het moment dat het toch wat tussen Joleigh en Jacob lijkt te worden, krijgt Joleigh van allerlei kanten waarschuwingen te ontvangen. Geeft Jacob echt om haar, of ziet hij haar enkel als een speeltje om zijn eigen problemen te kunnen vergeten?


    Omdat ik dus weet dat het niet ontzettend origineel, vroeg ik mezelf af of het wel zo'n goed plan is om het online te zetten. Dus, doen of niet?


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    ik vind hem wel koel lijken ^,^
    Ik kan nog niet zo'n andere dus, ja, ik zal hem wel gaan lezen! <3


    Alleen maar tranen van geluk

    ik vind het wel leuk klinken!


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Oeh die wil ik echt wel lezen! _O_
    Wil je me laten weten als je hem gaat posten? :9~


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    yesh doen!

    laat je weten wanneer je hem online zet?


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    @ xDesire, Grey en Katniss
    Ik zal het jullie melden! :'D


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Zeker doen!

    super story! <3


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."