• Ik word gek!
    Ik vond een jongen al vanaf februari leuk en was echt super verliefd. Net in deze vakantie dacht ik dat ik over hem heen was en heb er anderhalve maand niet zoveel aandacht aan besteed en het ging goed enzo tot ik hem van de week weer heb gezien…

    In 1 klap was ik weer helemaal van de wereld! Hij is zo leuk en lief, kortom ik ben weer net zo head over heels in love als voorheen! Ik ken hem nu al 2 jaar en heb hem 5 keer ontmoet, allemaal heel leuk en aardig zou je denken nou zo leuk is het niet vind ik… Hij is zo onbereikbaar dat het gewoon nooit wat kan worden!

    Ik weet ook wel dat het niks word, maar ik krijg hem niet uit mijn hoofd… Echt NIET! Hij betekend zoveel voor me! Hij, zijn broer en vrienden hebben me echt dingen in laten zien die ik eerder nooit zag (positieve dingen over het leven, mezelf etc.), hij heeft me door een enorme rottijd gesleept en hij heeft zelfs dingen door via bepaalde berichtjes op Facebook waardoor die zich zorgen over me ging maken en van de week vroeg of het echt wel goed ging en allemaal knuffels ging geven om me beter te laten voelen, terwijl die mij niet eens zo goed kent. Dat zijn nog maar 3 voorbeelden…

    Het voelt zo goed en tegelijkertijd zo enorm kut! Hij is zo leuk, lief, aardig, grappig en nog veel meer maar zo enorm onbereikbaar! En al zou die dat niet zijn dan was het nog wanhopig want hij heeft amper een serieuze relatie gehad, hij heeft in elk stadje wel een ander schatje om het zo maar te zeggen en wil nu niet aan iets vast zitten. Jep hij is 6 jaar ouder dan mij dus no way dat hij mij ziet staan als die niet zo onbereikbaar was.

    Bluuh ik zit hier zo hard weer mee… Elke dag, elk uur, elke minuut denk ik aan hem of iets wat met hem te maken heeft! Het voelt fijn, maar tegelijkertijd zo kut! Sinds dat ik hem van de week weer heb gezien loop ik elke dag met een vest aan waar zijn geur nog in hangt, ik slaap er zelfs mee… Ik heb tijden gehad dat ik mezelf in slaap huilde om hem en die tijd zit er nu weer aan te komen vrees ik... Ik kan hem niet vergeten en ik wil hem niet vergeten want daar betekend hij veel te veel voor...

    Praten met hem erover gaat ook niet. Ik kan het niet en schaam me dood en kan hem nooit meer aankijken omdat die mij toch niet leuk vind en het gewoon onmogelijk is. Via MSN, sms, mail etc. gaat ook niet omdat ik dat van hem niet heb, alleen privé berichten op Facebook, maar no way dat ik dat ga doen...

    Maar om zo een vervangende jongen te vinden dat lukt niet, ik heb geprobeerd een ander leuk te vinden die ik toch ook wel heel leuk vond etc. maar ik kwam toch weer uit op deze... En juist zijn onbereibaarheid maakt het moeilijk anders had ik al lang een keer een mail gestuurd maar ik ben enorm bang dat als ik het nu vertel tegen hem ik hem nooit meer durf te zien en me dood ga schamen terwijl hij, z'n broer en z'n vrienden nu juist datgene is wat ik nodig heb voor afleiding voor een ander probleem van me...



    -zeik zeik, dit moest ik gewoon even kwijt omdat ik er nogal mee zit en niemand het begrijpt en die shit.-

    [ bericht aangepast op 22 aug 2010 - 21:48 ]


    dream, dare, fly!

    Als ik iemand wil vergeten zorg ik altijd dat ik iemand anders leuk ga vinden. Maar ik weet niet of je daar veel aan hebt.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2010 - 0:19 ]


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    LALALALALA schreef:
    Als ik iemand wil vergeten zorg ik altijd dat ik iemand anders leuk ga vinden. Maar ik weet niet of je daar veel aan hebt.


    Dat heb ik dus geprobeerd maar het helpt niet... :/


    dream, dare, fly!

    Bedenk alle negatieve dingen aan hem, vermijd al het contact, doe alles weg wat je van hem hebt (lieve mailtjes, smsjes etc). Ga leuke dingen doen met vrienden? Verder heb ik geen idee, sorry. Maar je kan het natuurlijk wel proberen, uit te vinden of hij hetzelfde van jou vindt. Vraag aan hem of jullie eens kunnen afspreken ofzo, en zeg het hem dan? (:

    [ bericht aangepast op 21 aug 2010 - 0:24 ]

    Ecstasy schreef:
    Bedenk alle negatieve dingen aan hem, vermijd al het contact, doe alles weg wat je van hem hebt (lieve mailtjes, smsjes etc). Ga leuke dingen doen met vrienden? Verder heb ik geen idee, sorry. Maar je kan het natuurlijk wel proberen, uit te vinden of hij hetzelfde van jou vindt. Vraag aan hem of jullie eens kunnen afspreken ofzo, en zeg het hem dan? (:


    Het enige negatieve aan hem wat ik kan bedenken is dat hij zoveel meiden kan krijgen en daar ook echt gebruik van maakt... Lieve mailtjes, smsjes en berichtjes heb ik niet van hem alleen herinneringen en foto's... En over dat afspreken dat word het niet en kan niet denk ik... -ingewikkeld verhaal-

    [ bericht aangepast op 21 aug 2010 - 0:27 ]


    dream, dare, fly!

    Ik had het al verwacht..
    Je bent de laatste tijd nogal down
    Ik snap dat je je er heel kut door voelt
    Maar eerlijk gezegt weet ik ook niet zo goed wat je daar aan kan doen..
    Beetje afleiding zoeken misschien

    De volgende keer dat je hem ziet en je de kans krijgt om hem te spreken.. Je moet het hem gewoon zeggen! Je moet hier niet mee blijven lopen want eigenlijk lost dat niks op. Natuurlijk kun je hopen dat je over een paar maandjes over hem heen zal zijn, maar het kan ook heel goed zijn van niet. Als je het hem niet vertelt kan hij het ook niet weten. En ik weet zeker dat het voor jou in ieder geval een grote opluchting zal zijn als hij het weet. Dan is dat al weer een zorg minder. En wat hij er dan mee doet moet hij zelf weten. Alles kan (flower)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    ik snap precies hoe je je voelt!!! ik heb/had het nog eigenlijk....tis langzaam aan over aan het gaan.. zoiets kost tijd..

    [ bericht aangepast op 21 aug 2010 - 7:21 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    ik ben het eens metLALALALALA


    MENSEN DIE GEEN REACTIE PLAATSEN REEGT OP!

    Ik ken het.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    jolly schreef:
    ik snap precies hoe je je voelt!!! ik heb/had het nog eigenlijk....tis langzaam aan over aan het gaan.. zoiets kost tijd..


    Bluh het is irritant he :/


    dream, dare, fly!

    schrijf hem een brief

    over wie gaat het eigenlijk als ik vragen mag (A)

    Herkenbaar. Alleen is de jongen in mijn geval mijn ex en hebben we al twee keer gehad.. Kútsituaties ook altijd >.<
    Geef het tijd, je komt er vanzelf overheen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Geesz schreef:
    Herkenbaar. Alleen is de jongen in mijn geval mijn ex en hebben we al twee keer gehad.. Kútsituaties ook altijd >.<
    Geef het tijd, je komt er vanzelf overheen.


    Bluh dat is idd ook zo'n kut situatie... :/


    dream, dare, fly!

    wie is het dan? (H)