• Heey,
    Het valt me altijd erg op dat er niet veel Gustav en Georg storys zijn,Dat vind ik raar,zijn Bill en Tom dan zo aantrekkelijk?
    Waarom kan BK,TK wel en niet GL,GS?
    Ik schiet hier misschien niet veel mee op maar ik vind het gewoon raar en nu is de vraag aan jullie of jullie er een logisch antwoord op hebben


    Maybe my look changed, but my heart didn't

    jonghyun schreef:
    ik zou zeggen; maak er zelf een ?:Y)

    ja uhh zulke dingen werken niet xD ik ga hier binnenkort een slot opgooien:P


    Maybe my look changed, but my heart didn't

    RoseRoulette schreef:
    (...)
    ja uhh zulke dingen werken niet xD ik ga hier binnenkort een slot opgooien:P


    hoezo zulke dingen werken niet :P?

    nee maar ik bedoel als mensen daar zo over ga zeuren dan denk ik van ja maak er zelf eentje :P

    (niet aanvallend bedoelt :))


    I solemny swear i am up to no good

    Ik heb geen idee, eigenlijk. Maar eerlijk? Ik vind Bill en Tom toch de knapste van de vier. (:

    [ bericht aangepast op 20 aug 2010 - 19:34 ]


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Volcano schreef:
    Ik heb geen idee, eigenlijk. Maar eerlijk? Ik vind Bill en Tom toch de knapste van de vier. (:

    Agree. :X En ik denk dat meerdere mensen het hiermee eens zijn en er daarom dus zo weinig stories over de G's zijn.

    Volcano schreef:
    Ik heb geen idee, eigenlijk. Maar eerlijk? Ik vind Bill en Tom toch de knapste van de vier. (:


    Ik stiekem ook.:x
    En er zijn [denk ik] ook wat meer B&T fans dan G&G fans.
    Like, tuurlijk vinden de meeste fans allevier de jongens leuk, maar je hebt toch altijd een voorkeur voor éen van de jongens.
    En omdat dat bij mij bijv. Tom is, zal ik minder snel een Gustav story gaan schrijven [:


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    er gaat een slot op :)


    Maybe my look changed, but my heart didn't

    minder populair?

    Volcano schreef:
    Ik heb geen idee, eigenlijk. Maar eerlijk? Ik vind Bill en Tom toch de knapste van de vier. (:


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Uhu klopt maar dat komt omdat T&B meer geliefd zijn wat ik logish vind want je hoort meestal alleen wat over T&B en G&G worden op de achtergrond gedouwd.. Ik vind het zelf onzin want ik vind G&G even belangrijk als T&B

    Goeie uitleg?? (cat)


    My heart is yours and so am I

    Jochemxlover schreef:
    Uhu klopt maar dat komt omdat T&B meer geliefd zijn wat ik logisch vind want je hoort meestal alleen wat over T&B en G&G worden op de achtergrond gedauwd.. Ik vind het zelf onzin want ik vind G&G even belangrijk als T&B

    Goeie uitleg?? (cat)

    Agree. (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    (krul) ik denk dat ik maar een storie ga maken met hoofdpersonen gustav & georg :Y) ik begin morgen wie gaat lezen?? Haha :p gelijk een beetje reclame :p

    Edit* Hier is de storie! (krul)

    [ bericht aangepast op 21 aug 2010 - 22:12 ]


    My heart is yours and so am I

    Jochemxlover schreef:
    (krul) ik denk dat ik maar een storie ga maken met hoofdpersonen gustav & georg :Y) ik begin morgen wie gaat lezen?? Haha :p gelijk een beetje reclame :p

    Edit* Hier is de storie! (krul)

    whahah die ga ik elzen,maar niemand gaat hier reclame meer neerzetten daar is het niet voor bedoeld,nu dat het er al 1 keer opsta vind ik niet erg


    Maybe my look changed, but my heart didn't

    Maakt het uit :P?


    Life is hard and then we die

    ik denk dat het komt omdat zij heel wat minder opvallen dan bill en tom.. daarom denk ik dus ook , moest tom nu niet de broer van bill zijn en moest hij eruit zien als een doorsnee duitser was hij ook heel wat minder populair geweest (:
    tis eenmaal zo , ik denk niet dat de G'tjes het zo erg vinden (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Het is ondertussen wel al een beetje... 'duidelijk' dat er over Bill en Tom veel meer geschreven wordt. Zowel in fanfictions da in de roddelblaadjes. Dat komt omdat Bill eerst en vooral de zanger is van de band, en twee omdat Tom zijn tweelingbroer in. Broers hebben alvast meer aantrek naar de fans, dus ze komen sowieso al meer op de voorgrond.

    Maar zoals er hier al meerdere hebben gereageerd vind ik ook dat ze Georg en Gustav niet mogen vergeten. Maar iedereen heeft nu eenmaal zijn favoriet van de band, dus hebben veel makkelijker hun inspiratie van die persoon (wat dus bij de meesten Bill en Tom blijken de zijn). Maar hé, ik ben ook al Georg en Gustav verhalen tegen gekomen hoor. :Y)


    Moonshine, take us to the stars tonight ~