• ik zit nog al ergens mee , ik heb al bijna 2 maanden een vriendje en nouja hij is erg verlegen omdat ik zijn aller eerste vriendin ben , hoe kan ik er nou voor zorgen dat hij wat minder verlegen wordt ?

    stel hem gerust, stel hem vooral op zijn gemak. Vraag dingen aan hem of vraag wat hij leuk vind om bij je te doen. dat klikt heeeel verkeerd ;D, maar ik bedoelde als gewone activiteit, tenzij jij meer op seks gezind bent (':

    [ bericht aangepast op 28 aug 2010 - 9:58 ]


    your eyes are like stars in the night.

    Stel hem op zijn gemak. Doe alles gewoon rustig aan. Op zijn tempo. Zeg wanneer hij iets goed doet, of juist niet. Daar leert hij alleen maar van. Ga af en toe eens wat leuke dingen met hem doen. De stad in of een filmpje pakken. Of als je goed kan koken, kook een maaltijd voor jullie samen ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Pak gewoon eens zijn hand vast als jullie op straat lopen ofzo. In het begin misschien eng, maar later zal het heel normaal voelen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.