• Heey,
    Het valt me altijd erg op dat er niet veel Gustav en Georg storys zijn,Dat vind ik raar,zijn Bill en Tom dan zo aantrekkelijk?
    Waarom kan BK,TK wel en niet GL,GS?
    Ik schiet hier misschien niet veel mee op maar ik vind het gewoon raar en nu is de vraag aan jullie of jullie er een logisch antwoord op hebben


    Maybe my look changed, but my heart didn't

    ShadowSorrow schreef:
    (...)
    Je reageert er wel op. En je hoeft mij je standpunt niet te veranderen. Maar je moet wel begrijpen dat als je zo'n topic maakt, dat je verschillende meningen krijgt. En als je daar niet tegen kunt.. Tja, geen topic erover maken? Maar je hoeft niet aanvallend te reageren. (':

    hahaah ik wil juist meningen horen:)


    Maybe my look changed, but my heart didn't

    Mijn mening:
    Ik vind dat we met z'n alleen massaal G&G stories moeten gaan schrijven als we ons vervelen op school(wanneer die weer begint)!


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    RoseRoulette schreef:
    (...)
    hahaah ik wil juist meningen horen:)

    Waarom reageer je dan zo aanvallend? ;_;


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Georgraphy schreef:
    Mijn mening:
    Ik vind dat we met z'n alleen massaal G&G stories moeten gaan schrijven als we ons vervelen op school(wanneer die weer begint)!

    das een goede


    Maybe my look changed, but my heart didn't

    RoseRoulette schreef:
    (...)
    Gustav storys zijn gwn slecht maarja waarom?! iedereen is tog even belangrijk?


    gustav stories zijn moeilijk, want hij zegt weinig en houdt zich afwezig, daarom heb je er gwn fantasie voor nodig om hem goed neer te zetten, miss is dat gwn een reden dat er weinig zijn. miss zijn ze daarom ook slecht, ze zijn oppervlakkig. de mijne niet echt geloof ik, ik heb er in ieder geval mijn best voor gedaan om er iets meer van te maken en hoop dat dat gelukt is


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    ShadowSorrow schreef:
    (...)
    Waarom reageer je dan zo aanvallend? ;_;

    oke ik zal me mond al houden ik haat ruzie xD


    Maybe my look changed, but my heart didn't

    oebele schreef:
    (...)

    gustav stories zijn moeilijk, want hij zegt weinig en houdt zich afwezig, daarom heb je er gwn fantasie voor nodig om hem goed neer te zetten, miss is dat gwn een reden dat er weinig zijn. miss zijn ze daarom ook slecht, ze zijn oppervlakkig. de mijne niet echt geloof ik, ik heb er in ieder geval mijn best voor gedaan om er iets meer van te maken en hoop dat dat gelukt is

    nou..ik heb eens een intervieuw gelezen en toen was Gustav heel anders dan normaal,heel gezellig spraakzaam,niet echt bepaald braaf niet echt iets wat je verwachten zal


    Maybe my look changed, but my heart didn't

    oebele schreef:
    (...)

    gustav stories zijn moeilijk, want hij zegt weinig en houdt zich afwezig, daarom heb je er gwn fantasie voor nodig om hem goed neer te zetten, miss is dat gwn een reden dat er weinig zijn. miss zijn ze daarom ook slecht, ze zijn oppervlakkig. de mijne niet echt geloof ik, ik heb er in ieder geval mijn best voor gedaan om er iets meer van te maken en hoop dat dat gelukt is

    Als je goed met interviews op zijn gedrag let, kun je daar in principe al wat uithalen. Althans, zo heb ik mijn verhaal destijds geschreven. Maar het is inderdaad wel moeilijk om hoogte van Gustav te krijgen, dat ben ik met je eens. :'3


    A decision I will regret, until my dying breath.

    maar ik ag lekker gitaar spelen uhh naja je discusieer maar ik kijk echt nog wel ff;)


    Maybe my look changed, but my heart didn't

    RoseRoulette schreef:
    maar ik ag lekker gitaar spelen uhh naja je discusieer maar ik kijk echt nog wel ff;)

    Seriously, wtf? 8D


    A decision I will regret, until my dying breath.

    ShadowSorrow schreef:
    (...)
    Als je goed met interviews op zijn gedrag let, kun je daar in principe al wat uithalen. Althans, zo heb ik mijn verhaal destijds geschreven. Maar het is inderdaad wel moeilijk om hoogte van Gustav te krijgen, dat ben ik met je eens. :'3

    ja dat doe ik ook wel. en ik heb interviews gebruikt waarin hij wel wat zegt:p maar ook daarom krijgt hij minder aandacht waarschijnlijk


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    ShadowSorrow schreef:
    (...)
    Seriously, wtf? 8D

    :P


    Maybe my look changed, but my heart didn't

    RoseRoulette schreef:
    (...)
    Haha,ja dat weet ik alsnog vind ik eht stom als fan zijnde accepteer je iedereen eruit en maak je overal storys van neem ik aan,vind ik dan..

    Dat vind ik niet waar. Ik bedoel, ik vind Bill eigenlijk de leukste, maar ik accepteer ze allemaal evenveel. Maar ik schrijf nu eenmaal veel liever over Bill, en die word ook veel vaker gelezen. Vroeger schreef ik bijna altijd over Georg, en dat lazen ze amper dus ben ik daarmee gestopt . (': Ik wil wel een story over Georg of Gustav schrijven als je dat wilt. Ik schrijf graag, dus . (':


    Some people make the world special just by being in it

    Het is idd jammer maar het komt denk ik dat Bill en Tom meer op de voorgrond zijn dan georg en Gustav. Ikzelf vind Gustav echt schattig en ik zou het ook leukvinden om meer van hem te zien maarja dat is niet zo dus dan maar fantaseren of mensen dwingen verhalen over hun te schrijven.

    ik zou zeggen; maak er zelf een ?:Y)


    I solemny swear i am up to no good