• Heey,
    Het valt me altijd erg op dat er niet veel Gustav en Georg storys zijn,Dat vind ik raar,zijn Bill en Tom dan zo aantrekkelijk?
    Waarom kan BK,TK wel en niet GL,GS?
    Ik schiet hier misschien niet veel mee op maar ik vind het gewoon raar en nu is de vraag aan jullie of jullie er een logisch antwoord op hebben


    Maybe my look changed, but my heart didn't

    Tja, die zijn nu eenmaal minder populair?


    Some people make the world special just by being in it

    Ik heb er een over Gustav, Bill en Tom. Maar alleen die laatste staat online. :'3 Ze zijn er dus wel.
    'Als gij zoekt, zult gij vinden.' 8D


    A decision I will regret, until my dying breath.

    ElNino schreef:
    Tja, die zijn nu eenmaal minder populair?

    Haha,ja dat weet ik alsnog vind ik eht stom als fan zijnde accepteer je iedereen eruit en maak je overal storys van neem ik aan,vind ik dan..


    Maybe my look changed, but my heart didn't

    Nah, ik ben het helemaal met je eens Chantal! n_n

    Maar dat wist je al.
    Ik ben wel heel nieusgierig naar wat andere mensen vinden.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    ShadowSorrow schreef:
    Ik heb er een over Gustav, Bill en Tom. Maar alleen die laatste staat online. :'3 Ze zijn er dus wel.
    'Als gij zoekt, zult gij vinden.' 8D

    I know maar er zijn er niet veel


    Maybe my look changed, but my heart didn't

    Georgraphy schreef:
    Nah, ik ben het helemaal met je eens Chantal! n_n

    Maar dat wist je al.
    Ik ben wel heel nieusgierig naar wat andere mensen vinden.

    hahaha ja ik ben ookal vollop bezig zoveel mogelijk te reageren


    Maybe my look changed, but my heart didn't

    RoseRoulette schreef:
    (...)
    I know maar er zijn er niet veel

    Gaat het erom dat je het wilt weten of die verhalen wilt lezen? :'3


    A decision I will regret, until my dying breath.

    ik vind dat ook zo stom. want hoe minder er over hun zijn te vinden, des te vaker heb je er slechte. ook een van de redenen dat ik gustav stories schrijf :p.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    oebele schreef:
    ik vind dat ook zo stom. want hoe minder er over hun zijn te vinden, des te vaker heb je er slechte. ook een van de redenen dat ik gustav stories schrijf :p.


    Er zijn ook wel veel goede hoor! Van Georg dan, van Gustav weet ik het eigenlijk niet :$


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    oebele schreef:
    ik vind dat ook zo stom. want hoe minder er over hun zijn te vinden, des te vaker heb je er slechte. ook een van de redenen dat ik gustav stories schrijf :p.

    ahhaha ja,kvind het ook nogal raar drm dit topic(flower)


    Maybe my look changed, but my heart didn't

    Georgraphy schreef:
    (...)

    Er zijn ook wel veel goede hoor! Van Georg dan, van Gustav weet ik het eigenlijk niet :$


    ik weet wel dat er van georg goede zijn :P daar zijn er ook meer van dan van gustav, maar ik heb wel eens gustav stories gezocht en vond alleen me eigen story en wat vage dingen die me niet helemaal duidelijk werden. en ik heb ook geen zin om een g'cest te lezen want dat is zo raar.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    ShadowSorrow schreef:
    (...)
    Gaat het erom dat je het wilt weten of die verhalen wilt lezen? :'3

    Ik weet wel dat ze er zijn tuurlijk maar waarom nou bill en tom is de rest niet belangrijk ofzo?
    voor mij sit even belangrijk en vind ik dat er ongeveer even veel storys over gemaakt moeten worden


    Maybe my look changed, but my heart didn't

    Georgraphy schreef:
    (...)

    Er zijn ook wel veel goede hoor! Van Georg dan, van Gustav weet ik het eigenlijk niet :$

    Ik ga even ego doen. 8D Een verhaal van mij over Gustav werd goed gelezen, dus neem ik aan dat die goed was. :'3


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Geen idee eigenlijk...
    Denk omdat Bill en Tom ook altijd meer op de voorgrond komen dan de 2 G's ?!
    Wat best spijtig is, want TH zijn 4 jongens, geen 2 :)
    Al ben ik zelf een enorme twin-fan, ik vind de G's ook leuk ^^


    Maybe I'm easy to hate, but baby, you're so easy to break!

    oebele schreef:
    (...)

    ik weet wel dat er van georg goede zijn :P daar zijn er ook meer van dan van gustav, maar ik heb wel eens gustav stories gezocht en vond alleen me eigen story en wat vage dingen die me niet helemaal duidelijk werden. en ik heb ook geen zin om een g'cest te lezen want dat is zo raar.

    Gustav storys zijn gwn slecht maarja waarom?! iedereen is tog even belangrijk?


    Maybe my look changed, but my heart didn't