• Heey,
    Het valt me altijd erg op dat er niet veel Gustav en Georg storys zijn,Dat vind ik raar,zijn Bill en Tom dan zo aantrekkelijk?
    Waarom kan BK,TK wel en niet GL,GS?
    Ik schiet hier misschien niet veel mee op maar ik vind het gewoon raar en nu is de vraag aan jullie of jullie er een logisch antwoord op hebben


    Maybe my look changed, but my heart didn't

    oebele schreef:
    (...)

    ik weet wel dat er van georg goede zijn :P daar zijn er ook meer van dan van gustav, maar ik heb wel eens gustav stories gezocht en vond alleen me eigen story en wat vage dingen die me niet helemaal duidelijk werden. en ik heb ook geen zin om een g'cest te lezen want dat is zo raar.


    Awww... Geen g'cest?
    Die zijn juist zo super! XD
    Nope, ik begrijp het wel hoor;)


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    BillisGeilx3 schreef:
    Geen idee eigenlijk...
    Denk omdat Bill en Tom ook altijd meer op de voorgrond komen dan de 2 G's ?!
    Wat best spijtig is, want TH zijn 4 jongens, geen 2 :)
    Al ben ik zelf een enorme twin-fan, ik vind de G's ook leuk ^^

    zo is het maar niemand schrijft bijna over de G's en ik vind dat iedereen even belangrijk is


    Maybe my look changed, but my heart didn't

    RoseRoulette schreef:
    (...)
    Ik weet wel dat ze er zijn tuurlijk maar waarom nou bill en tom is de rest niet belangrijk ofzo?
    voor mij sit even belangrijk en vind ik dat er ongeveer even veel storys over gemaakt moeten worden

    Waarom? Omdat Bill de frontman is, dus sowieso meer in de spotlights staat. En toevallig heeft hij een tweelingbroer, die daardoor ook wat meer in de spotlights staat. Je weet meestal bij andere bands ook niet hoe de gitarist/bassist/drummer heet, maar wel hoe de zanger(es) heet. Uitzonderingen daargelaten. :'3


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Georgraphy schreef:
    (...)

    Awww... Geen g'cest?
    Die zijn juist zo super! XD
    Nope, ik begrijp het wel hoor;)

    ja die zijn wel boring maar oke! snap eht punt gwn tis gwn raar ennuhh 2e pagina al!


    Maybe my look changed, but my heart didn't

    ShadowSorrow schreef:
    (...)
    Waarom? Omdat Bill de frontman is, dus sowieso meer in de spotlights staat. En toevallig heeft hij een tweelingbroer, die daardoor ook wat meer in de spotlights staat. Je weet meestal bij andere bands ook niet hoe de gitarist/bassist/drummer heet, maar wel hoe de zanger(es) heet. Uitzonderingen daargelaten. :'3

    Ja oke tis jou mening maar ik vind het nogsteeds en aldoor raar


    Maybe my look changed, but my heart didn't

    RoseRoulette schreef:
    (...)
    zo is het maar niemand schrijft bijna over de G's en ik vind dat iedereen even belangrijk is


    Iedereen is ook even belangrijk. Maar Tom en Bill praten meer, en dan staan ze meer op de voorgrond...
    Too bad though....


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ik vind 't al veel beter dan vroeger hoor (: Nu heb je meerdere stories over G&G en vroeger had je er 1, hoogstens 2.

    De twins trekken meer aandacht door zowel hun gedrag als uiterlijk.
    En misschien is een bijkomende reden wel dat ze nu beiden bezet zijn.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Desperation schreef:
    Ik vind 't al veel beter dan vroeger hoor (: Nu heb je meerdere stories over G&G en vroeger had je er 1, hoogstens 2.

    das pas erg xD


    Maybe my look changed, but my heart didn't

    Hingucker schreef:
    De twins trekken meer aandacht door zowel hun gedrag als uiterlijk.
    En misschien is een bijkomende reden wel dat ze nu beiden bezet zijn.

    god leuk weetje xD kwist niet xD maarja alsnog ist wel vaag,en dat snap ik egt wel amar iedereen is even belangrijk


    Maybe my look changed, but my heart didn't

    RoseRoulette schreef:
    (...)
    Ja oke tis jou mening maar ik vind het nogsteeds en aldoor raar

    Dat is niet mijn mening, dat is gewoon een feit. En zo raar is het dus niet, als je naar de hele muziekindustrie kijkt. Dat je het minder leuk vindt, oké. Maar zo raar is het niet.


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Hingucker schreef:
    De twins trekken meer aandacht door zowel hun gedrag als uiterlijk.
    En misschien is een bijkomende reden wel dat ze nu beiden bezet zijn.


    Die laatste is zeker een goede, daar had ik nog niet aan gedacht!


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    ShadowSorrow schreef:
    (...)
    Dat is niet mijn mening, dat is gewoon een feit. En zo raar is het dus niet, als je naar de hele muziekindustrie kijkt. Dat je het minder leuk vindt, oké. Maar zo raar is het niet.

    Ik reageer hier niet op,blijf bij mn standpunt-_-


    Maybe my look changed, but my heart didn't

    Georgraphy schreef:
    (...)

    Die laatste is zeker een goede, daar had ik nog niet aan gedacht!

    achja,toch blijf ik bij mn standpunt misschien slotje erop?


    Maybe my look changed, but my heart didn't

    RoseRoulette schreef:
    (...)
    Ik reageer hier niet op,blijf bij mn standpunt-_-

    Je reageert er wel op. En je hoeft mij je standpunt niet te veranderen. Maar je moet wel begrijpen dat als je zo'n topic maakt, dat je verschillende meningen krijgt. En als je daar niet tegen kunt.. Tja, geen topic erover maken? Maar je hoeft niet aanvallend te reageren. (':


    A decision I will regret, until my dying breath.