• Raad Mij Nu Een Boek Aan
    Becouse als ik mijn boeken nu uitlees en moet wachten op een boek in de bieb ga ik dood
    ik moet dus nieuw leesvoer hebben....

    Ik hou van drama adventior paranormaal en een beetje iets richting magie zoals vapieren of weerwolven


    "The future belongs to those who prepare for it today.

    Ik lees nu heksen en tovenarij ofzo is ook best goed ook met veel humor erin ;)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Groene bloem serie.
    1) Schijnbewegingen.
    2) Tegenspel.
    3) Spiegeljongen.
    Zijn dus drie delen. Heel veel drama. Gaat over een tienerjongen rond het jaar 1800/1900 die verliefd wordt op een rijke vent en als mannelijke hoer moet gaan werken enzovoorts. Veel drama. Heel veel drama. 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Huis van de nacht!

    Hongerspelen
    Harry Potter


    No guts no glory.

    1) drift (becca fitzpatrick)
    2) twilight saga (stefanie meyer)
    3) fallen (lauren kate)
    4) vampire diaries (l.j. smith)


    Hope is the only thing stronger then fear

    Serieus, dan is de hele serie: Pretty Little Liars echt wat voor jou (: Ik ben er nu aan in het lezen en het is spannend en vooral heel veel drama.


    it's so empty living behind these castle walls

    picture of dorian gray


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    De Oversteek - Justin Cronin

    Dat is écht zo'n goed boek en ook friggin' spannend (:

    Het verhaal in het kort klinkt ingewikkelder dan wanneer je het leest. De Amerikaanse overheid start een geheim project waarmee ze de onsterfelijkheid van de mens willen verkrijgen. De dertiende proefpersoon is het zesjarige meisje Amy. Het project loopt uit de hand en in plaats van onsterfelijke mensen, ontstaan er door het project mensen die een virus onder de leden hebben, een soort vampiers. Deze vampiers heten viralen. Honderd jaar later hebben deze viralen al grote delen van Amerika in beslag genomen en is er bijna geen levende Amerikaan meer te vinden. Maar er is in elk geval nog één kolonie met mensen die de viralen buiten de deur hebben weten te houden. Een groep binnen deze kolonie gaat op zoek naar 'het geheim'. Een spannend geheim, dat kan ik al wel verklappen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Huiver - Maggie Stiefvater [met weerwolven, maar heel anders dan Twilight]
    Antsy does time - Neal Shusterman [lees maar gewoon 8D]
    Roodkontje - Luc Descamps [is gewoon een heel grappig boek, echt heel leuk 8D]


    "TROLL! In the dungeon!...Thought you oughta know...."

    waazin ik had in 1 dag de helf van het boek uitgelezen omdat ik hem verslavend vindtxD


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    De Alchemist - Michael Scott (ook in het engels 'The Alchemist' te vinden)


    Behind the laughter it actually means something.

    Ik ben nu de wetten van magie aan het lezen,dat zijn wel leuke boeken.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    3 Vriendinnen, 1 fruitige zomer

    Murphy staat bekend als het wildste meisje van Bridgewater. Ze werkt zich voortdurend in de nesten, maar heeft de gave om zich overal uit te redden. Wanneer ze echter betrapt wordt op diefstal in de perzikboomgaard, moet ze haar schuld terugbetalen door in de zomer perziken te komen plukken. Leeda komt uit een rijke familie en lijkt wel een fotomodel. Haar ouders hebben echter alleen oog voor haar oudere zus die binnenkort gaat trouwen. Leeda's vriendje keuren ze af. Daarom besluit Leeda deze zomer in de perzikboomgaard van haar oom te gaan werken, ver weg van alle familiebemoeienissen. Birdie is dol op de boomgaard van haar ouders. Perziken plukken doet ze al haar leven met liefde. Maar nu gaan haar ouders scheiden en dreigt de boomgaard failliet te gaan. Wordt dit haar laatste zomer tussen de perziken. Murphy, Leeda en Birdie ontmoeten elkaar in de perzikboomgaard van de familie Darlington. Soepel verloopt de eerste kennismaking niet. Maar naarmate de zomer vordert, groeien de drie meiden naar elkaar toe, ondanks hun verschillende karakters. Het wordt een onvergetelijke zomer, waarin ze ontdekken welke dingen werkelijk belangrijk zijn in het leven.


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    De Vegas Vampiers- Hoog spel. Erin McCaurty.
    Het tweede korte leven van Bree Tanner. Een Eclipse novelle. Stephanie Meyer.
    Net echt! (Weet alleen even de namen van de schrijfsters niet meer :/)


    I rather love then fight.

    PURExANGEL schreef:
    waazin ik had in 1 dag de helf van het boek uitgelezen omdat ik hem verslavend vindtxD

    Van Mel Wallis de Vries? DIe is echt geweldig!


    I rather love then fight.