• Hallo,
    Jaja, daar ben ik weer. Zoals sommigen al weten van mijn vorige topic, hebben mijn vriend en ik
    dus samen een kat geadopteerd. Nu zijn we beiden toch wat ongerust. Sinds eergisteren slaapt
    hij veel meer, eet minder en vandaag vond ik bloed in zijn kattenbak.
    Ik heb zijn lichaam al nagekeken op zichtbare wondjes en dergelijke, maar er was niets te vinden.
    Ik ben gewoon zo enorm ongerust, dit is niet zijn normale doen.
    We hebben dan ook besloten om morgen naar de dierenarts te gaan, maar ik ben nu gewoon
    heel erg bang dat er iets ernstig is :(
    Fyreau is als een kind voor ons en ik wil er gewoon nog niet eens aan denken dat er iets ernstig
    met hem zou zijn :(
    Sorry voor de 'zever', maar ik moet dit gewoon echt kwijt =(

    Xx

    EDIT:
    Na een bezoekje aan de dierenarts blijkt dus dat hij meerdere dingen heeft... Hij heeft een blaasontsteking, nierontsteking en zijn darmpjes liggen wat overhoop... Zou door de stress kunnen komen zei de dokter (stress door t verhuizen).
    En we zijn er nu ook achter gekomen dat hij aan zijn linkeroog voor meer als 50% blind is =(
    Maar goed, we weten nu dat het niets levensbedreigend is...
    Bedankt voor alle steun!!! =D

    [ bericht aangepast op 12 nov 2013 - 20:54 ]

    sterkte meis, ik hoop dat de dierenarts iets milds constateerd en dat hij snel weer beter is.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Het komt vast wel goed! Misschien heeftie iets verkeerds gegeten, is die daardoor suf en misschien heeft het zijn darmpjes iets beschadigd van binnen..
    Als de dierenarts je niet direct vandaag langs laat komen, zou het wel niet levensbedreigend zijn!
    Ik snap dat je ongerust bent, dat was ik ook altijd met mijn katten en ook met mijn hond die ik nu heb. Het zijn toch je beestjes, je allesjes.
    Vertel je me hoe het is gegaan bij de dierenarts en wat het was? Ik ben nu namelijk best wel benieuwd ;$ Sterkte! Het komt wel goed!


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Wat jammer nou! Ik hoop dat het niets ernstigs is en hij gauw beter wordt. Het is goed van je dat je zo snel mogelijk naar de dierenarts gaat. Wens hem veel sterkte van mij.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Facts schreef:
    Wat jammer nou! Ik hoop dat het niets ernstigs is en hij gauw beter wordt. Het is goed van je dat je zo snel mogelijk naar de dierenarts gaat. Wens hem veel sterkte van mij.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    als hij niet genoeg drinkt kan het aan zijn nieren liggen, oplossing daarvoor is hem minder eten geven en speciale voeding. Mijn superdikke kat had dat eens voor, maar in een erg ernstig stadium. Ik neem aan dat de jouwe geen obesitas heeft, dus zal het best makkelijk zijn te verhelpen mocht het idd aan zijn nieren liggen :)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik hoop dat het niks ernstigs is! Ik ben dol op katten- Ik weet hoe je je voelt :c


    Tijd voor koffie.

    Facts schreef:
    Wat jammer nou! Ik hoop dat het niets ernstigs is en hij gauw beter wordt. Het is goed van je dat je zo snel mogelijk naar de dierenarts gaat. Wens hem veel sterkte van mij.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Ik zou er inderdaad zeker mee naar de dierenarts gaan, bij het lezen van bloed in de kattenbak denk ik meteen aan blaasontsteking.
    Katten hebben heel snel nier en-of darmproblemen.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik herken dit wel een beetje. Mijn kat deed dit ook een tijdje geleden en plastte ook bloed. We zijn naar de dierenarts geweest en het bleek dat hij Blaasgruis heeft. Hij heeft hier speciaal voer voor gekregen.

    Ik zou even naar de arts gaan. Hopelijk is het dat en niet iets ergers


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ah, gelukkig is het niets dreigends! Beterschap voor je kat c:


    Tijd voor koffie.

    Mooi dat het niets bedreigends is!
    Verwen hem maar lekker :p


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    GreaterGood schreef:
    Ah, gelukkig is het niets dreigends! Beterschap voor je kat c:


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Dorchadais schreef:
    Mooi dat het niets bedreigends is!
    Verwen hem maar lekker :p


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."