• de sterren of celebrities bijvoorbeeld Tom Kaulitz waarover je stories gaan op wonderlijke
    wijze op Quizlet terechtkomen en wonderlijke wijze je story begrijpen en lezen en dan in je
    gastenboek achterlaten dat ze het een leuk verhaal vinden? Nouja, ik vroeg me altijd af..


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    'Euhm, oeps' zo iets zou ik zeggen denk ik ;D of gewoon 'what the hell?'

    [ bericht aangepast op 19 aug 2010 - 14:24 ]


    We're hiding behind skin that's too tough

    Ik zou me vereerd voelen en hen bedanken. (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik zou door de grond zakken van schaamte.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    OHMYFUCKINGGOD! gillen. En dan uhm, geen idee? ;ó. Speechless zijn misschien? o.o

    [ bericht aangepast op 19 aug 2010 - 16:15 ]


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik zou zwaar vereerd zijn (en even heel hard gillen):$ Daarna zou ik hem\haar netjes bedanken voor de reactiexD


    Happy Birthday my Potter!

    Dat zou moeilijk worden,mijn verhaal gaat over onbekende mensen en speelt zich niet in deze tijd af.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Reassurance schreef:
    Ik schrijf geen fanfiction tot nu toe, maar anders zou ik me best wel doodschamen.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2010 - 16:53 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ik zou me best wel schamen, maar ik heb alleen een story over Twilight, het verhaal dus, niet de acteurs ofzo, dus ik zou het vooral heel eng vinden als bijv. Bella opeens uit dat boek kwam & mijn story lasxD


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan