• de sterren of celebrities bijvoorbeeld Tom Kaulitz waarover je stories gaan op wonderlijke
    wijze op Quizlet terechtkomen en wonderlijke wijze je story begrijpen en lezen en dan in je
    gastenboek achterlaten dat ze het een leuk verhaal vinden? Nouja, ik vroeg me altijd af..


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik schrijf geen fanfiction tot nu toe, maar anders zou ik me best wel doodschamen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik zou me schamen, maar als ze het leuk vinden dan.. Tsja, ik heb geen idee. Ik zou uitflippen, haha. Als Mitchel Musso iets naar mij zou schrijven. :Y)


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    ik zou me kapot schamen maar toch vereerd zijn dat hij t leuk vind, haha :Y)


    She said: I gotta find out for myself

    Ik zou me diep schamen. :'D


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik zou niet geloven dat hij het echt was. -wantrouwigheid-
    Maar ik zou me awkward voelen, maar dan toch blij zijn dat hij het leuk vind ;3


    wth.

    Ik niet. Ik zou gewoon zeggen, 'Glad you like it!'

    omfg


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik zou me doodschamen! ;x


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Heel hard schamen,
    me afvragen waarom Tom mijn twincest leuk vind
    en dan heel blij zijn 8D

    [ bericht aangepast op 18 aug 2010 - 17:42 ]

    Flippen o.o en... roze wangen krijgen ;x


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik heb geen fanfic, dus dat gaat niet gebeuren bij mij x] Al zou ik wel flippen, moest Vanessa Hudgens op Q zitten en dan zeggen dat ze het leuk vind dat ik haar gebruik als voorbeeld voor mijn hoofdpersonage :X


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ligt eraan welke storie. Bij die op mijn profiel zou ik me kapot schamen. En die op mijn andere profiel zou ik strijk gaan, want dat doet Tom/bill Kaulitz ook als hij het leest (want daar gaat het over).


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Mercurial schreef:
    Ik zou me diep schamen. :'D


    Beeeeeeeesje :-)

    xjustxmyself schreef:
    Ligt eraan welke storie. Bij die op mijn profiel zou ik me kapot schamen. En die op mijn andere profiel zou ik strijk gaan, want dat doet Tom/bill Kaulitz ook als hij het leest (want daar gaat het over).

    Hahaha! Ik zie die al kofferbusje lezen! Haha, awesome :'DD


    Beeeeeeeesje :-)

    Ik zou keihard gaan lachen over hun egoïsme dat ze over zichzelf verhalen gaan lezen en me toch wel een beetje gevleid voelen. 8D


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Reassurance schreef:
    Ik schrijf geen fanfiction tot nu toe, maar anders zou ik me best wel doodschamen.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.