• hey degene die dit nu leest

    Mijn vader is bijna jarig en ik heb geen idee wat ik hem moet geven. Wat moet ik doen? Als mijn moeder jarig is weet ik altijd wel iets maar bij mijn vader niet. Help!!!!!!!!!!!!!!!


    ~Live your life!~

    geurtje???


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Mannenparfum? Ik had bij de Expo een heel ingewikkeld spel gekocht, en dat vond hij heel erg leuwk. Misschien kunje dat ook doen?


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Zo'n mannenpakket; deo, luchtje en soms een puf. Dat hebben ze voor vrouwen, maar ook voor mannen.:Y)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Vraag hem wat hij wilt,dat werkt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Voor mijn papa's verjaardag heb ik iets voor op zijn werk gegeven, omdat hij een nieuwe baan begint en alles.


    SLOAN.

    Ik koop altijd computertijdschriften voor mijn vader, haha.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ik weet ook nooit wat ik aan mn vader moet geven
    ik laat altijd mn moeder of mn zus een cadeau voor hem kopen, en dan betaal ik gwn mij deel
    doe ik ook altijd als mn moeder jarig is
    ik heb geen idee wat ik voor mn ouders moet kopen o.O

    Ik koop autobladen voor hem, of iets van een armband ofzo.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    bij de Hema kan je een fotboek maken,
    dus een boek met allemaal foto's erin
    misschien van je familie of iets dergelijks
    Je moet het via internet maken, en ze bezorgen het


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Ik koop altijd computerspelletjes voor mijn papa ;x
    Haha, ooit heb ik hem wel een knuffel cadeau gedaan, -geen knuffelbeer maar echt een knuffel van mij, je weet wel, lichamelijk-.


    We're hiding behind skin that's too tough

    Mijn vader wilt meestal sokken hebben. Maarre, ik denk dat ik de enige ben die dat heeft. Wat Cornflakes zegt lijkt me een goed idee.


    All this dampness is damp.

    Maak een tekening of gedicht:Y)

    Tijschriften, iets over sport
    Zakdoeken (hoera)
    Euhm parfum,


    Don't dream your life, but live your dream!