• Na jaren zoeken ... Soms actief en soms zonder er heel lang aan te denken, maar dan weer gehoord op bijvoorbeeld radio of tv. Na al die tijd heb ik eindelijk een liedje gevonden wat ik zocht. Met originele naam en groep.
    Zie en hoor hier.

    Hebben jullie dat soms ook wel eens? Dat je ineens een nummer vind waar je al tijden niet aan gedacht hebt? Of onverwachts vind als je het al tijden zoekt? (:

    *Blijft hoop houden voor andere nummers*

    [ bericht aangepast op 16 aug 2010 - 21:30 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik had dat met Mad World, terwijl dat eigenlijk een heel bekend liedje is :') En ik zoek nog steeds een of ander liedje wat ze in een Turkse Hamam afspeelden, haha. Die hoorde ik laatst wel op de radio ;o


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat had ik met (net zoals Reassurance) bij Mad World. En ik heb ook een hele tijd gehad bij Jem - They.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    heb k ook vaak:Y)


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Ik heb dat jaaaaren gehad bij enkele nummers. Maar een paar maanden geleden had ik mijn laatste nummer gevonden van het lijstje!

    . Alane van Wes
    . The Bad Touch (Discovery Channel) van The Bloodhound Gang
    . Narcotic van Liquido

    EA schreef:
    (...)
    Ik kan me het niet helemaal herinneren. Maar hoe de clip eruit ziet weet ik nog precies:Y)


    Dat is funny, Ik wist precies hoe de clip eruit zag van dat nummer The Bad Touch van de Bloodhound Gang, maar ik wist gewoon het nummer en de artiest niet. Ik heb er 9 jaar over gedaan het te ontdekken! Dat is bijna een applaus waard!

    nauwelijks maar ja

    Coldplace schreef:
    (...)

    Dat is funny, Ik wist precies hoe de clip eruit zag van dat nummer The Bad Touch van de Bloodhound Gang, maar ik wist gewoon het nummer en de artiest niet. Ik heb er 9 jaar over gedaan het te ontdekken! Dat is bijna een applaus waard!


    Erg is dat hé. Ik heb beiden vaak met nummers. Of dat ik van beiden nog maar een héél klein beetje tot bijna niets weet, maar wel nog weet hoe geweldig ik het vond.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Haha ja, dat heb ik heel vaak ^^


    you're my favourite part of the day ~