• Yeah :3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Afterlife schreef:
    (...)

    Nee dat is het niet echt, maar ik ben bezig met Dance with the Devil om het in een manuscript te veranderen. En ik heb het ook drukker de laatste tijd. Maar sommige dagen upload ik wel nog meer hoor.

    Al moet ik wel zeggen dat met DwtD de inspiratie 24/7 binnen kwam stromen... Dat heb ik met deze verhalen ook wel, maar op andere manieren. Dunno how to explain.

    (En ik schrijf ook veel wat ik niet op Q zet. Daarom hou ik ook minder tijd over.)


    Ahzo, dus je wil dat verhaal eigenlijk naar een uitgeverij sturen?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Genius schreef:
    Ghehe weetje wat eigenlijk best wel grappig is. Gisteravond was in het park waar ik naast woon een festival, Robles Rock. En daar waren gewoon Destine en Only Seven Left x'D In mijn klein kut dorpje hahaha echt geniaal :')


    En ben je er naar gaan kijken? xd


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    WOW
    jullie zijn verrr!
    ik moet nog even wt doen en daarna kom ik terugggg: 9~

    Fortune schreef:
    (...)

    Ahzo, dus je wil dat verhaal eigenlijk naar een uitgeverij sturen?


    Wat hier op Q staat is de allereerste kladversie. Om te kijken hoe het me zou afgaan en wat mensen zouden vinden ervan. Dat is zo goed uitgevallen op beide manieren dat het een verhaal is geworden dat in m'n hart geworteld is en hopelijk ooit op een dag met een mooie kaft in de schappen ligt, ja. (:
    Ik hou van al mijn verhalen hoor, begrijp me niet verkeerd... maar Dance with the Devil is echt boven alle anderen mijn 'kleine kindje'. :3


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Tot zo Mier!. xd


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Genius schreef:
    Ghehe weetje wat eigenlijk best wel grappig is. Gisteravond was in het park waar ik naast woon een festival, Robles Rock. En daar waren gewoon Destine en Only Seven Left x'D In mijn klein kut dorpje hahaha echt geniaal :')

    Dat is awesomeeeee :3 In zo'n klein dorpje naast mijn dorp kwamen Di-rect, Go Back To The Zoo, Waylon & Caro Emarald :3
    Destine was daar vorig jaar.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2010 - 20:09 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Fortune schreef:
    Tot zo Mier!. xd

    Mier haha geweldig :'D

    Fortune schreef:
    (...)

    En ben je er naar gaan kijken? xd

    Nope, zaterdag kwam ik terug van vakantie en die avond kwam Jeroen en ik wou van hem genieten ipv dat festival (krul)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Nope, zaterdag kwam ik terug van vakantie en die avond kwam Jeroen en ik wou van hem genieten ipv dat festival (krul)


    I lol'd.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Reassurance schreef:
    (...)
    Dat is awesomeeeee :3 In zo'n klein dorpje naast mijn dorp kwamen Di-rect, Go Back To The Zoo, Waylon & Caro Emarald :3
    Destine was daar vorig jaar.

    Maar ik vind die bandjes niks aan dus maakt me niet zoveel uit dat ze zijn geweest :'D
    Is wel gaaf dat zulke bandjes wel naar zulke kleine dorpjes komen (krul)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Nope, zaterdag kwam ik terug van vakantie en die avond kwam Jeroen en ik wou van hem genieten ipv dat festival (krul)


    Dat is ook waar. Hoe was het om hem terug te zien?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Genius schreef:
    (...)
    Maar ik vind die bandjes niks aan dus maakt me niet zoveel uit dat ze zijn geweest :'D
    Is wel gaaf dat zulke bandjes wel naar zulke kleine dorpjes komen (krul)

    Haha, nouja dat kan he. Ik ben daar ook niet heengeweest hoor :3
    En ja ik vind het wel tof dat ze niet alleen de grote steden doen ofzo (krul)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Afterlife schreef:
    (...)

    I lol'd.

    Hoezo x'D


    -

    Fortune schreef:
    (...)

    Dat is ook waar. Hoe was het om hem terug te zien?

    Heerlijk :9~:9~


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Hoezo x'D


    Dat weet je best als je je eigen reactie nog eens nuchter terug leest. :')


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell