• Yeah :3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hello Reassurance & Fortune!

    Hallo Ibi! Vergeet me maar weer hoor!(cat)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Hoi Ibi. ;D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Hoi, once again. Voor iedereen (krul)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Afterlife schreef:
    (...)

    Oehhh, ja dan helemaal!
    Vooral van die liedjes die dan meteen de hele dag in iemands hoofd zitten! :9~

    Haha ja echt he :3

    Alleen mijn moeder vind het tegenwoordig leuk om dan ook mee te gaan zingen. Dan stop ik meestal (cat)

    [ bericht aangepast op 15 aug 2010 - 19:59 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nou ik ga zo denk ik maar eens een deeltje schrijven. Anders wordt ik nog mishandeld door m'n lezers. (krul)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Afterlife schreef:
    Hallo Ibi! Vergeet me maar weer hoor!(cat)

    Ik vergeet je niet? ;o
    Ik zeg welkom voor de mensen die net zijn gekomen:Y)
    Hoi btw (:!

    [ bericht aangepast op 15 aug 2010 - 20:00 ]

    Afterlife schreef:
    Nou ik ga zo denk ik maar eens een deeltje schrijven. Anders wordt ik nog mishandeld door m'n lezers. (krul)

    Is het dan al lang geleden dat je een deel geschreven hebt?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Reassurance schreef:
    (...)
    Haha ja echt he :3

    Alleen mijn moeder vind het tegenwoordig leuk om dan ook mee te gaan zingen. Dan stop ik meestal (cat)


    Ja, of mijne pakt me terug op hele gemene momenten.
    Bijvoorbeeld 's ochtends vroeg als ze me wakker maakt Mockingbird Hill zingen... Geloof me, dat nummer krijg je dan de gehele volgende 24 uur níet uit je hoofd. -.-'
    Bitch. :')


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Fortune schreef:
    (...)
    Is het dan al lang geleden dat je een deel geschreven hebt?


    Nee, gister nog bij End of the World en een paar dagen geleden bij Retreat 2 Rock & Roll. Maar ze zijn min of meer gewend dat ik met mijn vorige verhaal -Dance with the Devil- gemiddeld 7 delen per dag uploadde. :'D
    En nu 1x per dag meestal maar of 1x om de paar dagen. :')

    Ibi schreef:
    (...)
    Ik vergeet je niet? ;o
    Ik zeg welkom voor de mensen die net zijn gekomen:Y)
    Hoi btw (:!

    Oké, dan vergeef ik het je. <3
    :'D

    [ bericht aangepast op 15 aug 2010 - 20:03 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Afterlife schreef:
    (...)

    Nee, gister nog bij End of the World en een paar dagen geleden bij Retreat 2 Rock & Roll. Maar ze zijn min of meer gewend dat ik met mijn vorige verhaal -Dance with the Devil- gemiddeld 7 delen per dag uploadde. :'D
    En nu 1x per dag meestal maar of 1x om de paar dagen. :')


    Dat is wel een verschil. Heb je nu minder inspiratie voor het verhaal ofzo?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Afterlife schreef:
    (...)
    Oké, dan vergeef ik het je. <3
    :'D

    Mooi :'D

    Fortune schreef:
    (...)

    Dat is wel een verschil. Heb je nu minder inspiratie voor het verhaal ofzo?


    Nee dat is het niet echt, maar ik ben bezig met Dance with the Devil om het in een manuscript te veranderen. En ik heb het ook drukker de laatste tijd. Maar sommige dagen upload ik wel nog meer hoor.

    Al moet ik wel zeggen dat met DwtD de inspiratie 24/7 binnen kwam stromen... Dat heb ik met deze verhalen ook wel, maar op andere manieren. Dunno how to explain.

    (En ik schrijf ook veel wat ik niet op Q zet. Daarom hou ik ook minder tijd over.)

    [ bericht aangepast op 15 aug 2010 - 20:05 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Afterlife schreef:
    (...)

    Ja, of mijne pakt me terug op hele gemene momenten.
    Bijvoorbeeld 's ochtends vroeg als ze me wakker maakt Mockingbird Hill zingen... Geloof me, dat nummer krijg je dan de gehele volgende 24 uur níet uit je hoofd. -.-'
    Bitch. :')

    Dat nummer ken ik niet? :x


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ghehe weetje wat eigenlijk best wel grappig is. Gisteravond was in het park waar ik naast woon een festival, Robles Rock. En daar waren gewoon Destine en Only Seven Left x'D In mijn klein kut dorpje hahaha echt geniaal :')


    -