• Yeah :3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Sardonyx schreef:
    (...)

    Ruilen?(nerd)

    Nope :9~ En mijn andere broer mag je ook niet hebben :'D


    -

    Zo. de post van Appelmoes is overal verwijdert en nu gaan we gezellig doen en het daar niet meer over hebben. =D

    Hadden we ook al niet meer (A)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Woont je vriend ver van je vandaan dan? ;o

    Ik vind het ook wel lekker hoor, maar normaal dan is mijn broer er nog bij en dat vind ik wel fijner dan helemaal alleen (krul) En mijn vriend werkt elke dag anders had die hier wel kunnen komen :9~


    Letterlijk aan de andere kant van de wereld. Nieuw Zeeland. Zo'n 24.000 km verderop. :')

    En ja, mijn zus woont al jaren op zichzelf en mijn vriend zie ik maar 1x keer per jaar (volgend jaar wss 2x dan) een aantal weken. En wij zijn thuis wel heel hecht maar redelijk op onszelf. Dus voor mij is het net even anders.

    Ben sowieso redelijk op mezelf omdat ik altijd schrijf of met foto's bezig ben e.d. Geniet er gewoon meer van meestal. :9~


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Genius schreef:
    Hadden we ook al niet meer (A)

    Voor de laatkomers ^^

    Afterlife schreef:
    (...)

    Nee joh mafkezen. Ik deed een schaap na.(nerd)

    Ow sorry. Ik ben een beetje doof weetje(nerd)

    Afterlife schreef:
    (...)

    Letterlijk aan de andere kant van de wereld. Nieuw Zeeland. Zo'n 24.000 km verderop. :')

    En ja, mijn zus woont al jaren op zichzelf en mijn vriend zie ik maar 1x keer per jaar (volgend jaar wss 2x dan) een aantal weken. En wij zijn thuis wel heel hecht maar redelijk op onszelf. Dus voor mij is het net even anders.

    Ben sowieso redelijk op mezelf omdat ik altijd schrijf of met foto's bezig ben e.d. Geniet er gewoon meer van meestal. :9~

    Wow dat is wel een ver weg :| Hoe hou je dat vol zeg.. Hoe heb je hem dan ontmoet? ^^


    -

    TourdeKrulle schreef:
    (...)
    Voor de laatkomers ^^

    Haha okee (krul)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Wow dat is wel een ver weg :| Hoe hou je dat vol zeg.. Hoe heb je hem dan ontmoet? ^^


    Jup. En we hebben nu al 2,5 jaar samen.
    Hoe we het volhouden? Meer houden van elkaar dan dat we elkaar kunnen missen. Ik weet dat het voor veel mensen vaak ongeloofwaardig is, maar onze band is gewoon sterk genoeg om alles te overwinnen samen. Wij blijven bij elkaar, hoe dan ook. (:
    En die paar weken dat we elkaar kunnen zien maken het dan weer de moeite waard om het vol te houden.

    Dat noemen ze ware liefde. (:

    [ bericht aangepast op 15 aug 2010 - 19:37 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    TourdeKrulle schreef:
    Zo. de post van Appelmoes is overal verwijdert en nu gaan we gezellig doen en het daar niet meer over hebben. =D


    Haha, okee(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    TourdeKrulle schreef:
    Zo. de post van Appelmoes is overal verwijdert en nu gaan we gezellig doen en het daar niet meer over hebben. =D

    Ik heb waarschijnlijk iets gemist? haha.

    Afterlife schreef:
    (...)

    Jup. En we hebben nu al 2,5 jaar samen.
    Hoe we het volhouden? Meer houden van elkaar dan dat we elkaar kunnen missen. Ik weet dat het voor veel mensen vaak ongeloofwaardig is, maar onze band is gewoon sterk genoeg om alles te overwinnen samen. Wij blijven bij elkaar, hoe dan ook. (:
    En die paar weken dat we elkaar kunnen zien maken het dan weer de moeite waard om het vol te houden.

    Dat vind ik wel echt super mooi gezegd! Ik zou dat echt niet aankunnen als mijn vriend zover zou wonen, heb respect voor jullie relatie _O_


    -

    Ibi schreef:
    (...)
    Ow sorry. Ik ben een beetje doof weetje(nerd)

    Jaa zo ken ik er meer van. Je kan gewoon een muis&schaap niet uit elkaar houden (nerd)


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    Terminatrix schreef:
    (...)
    Jaa zo ken ik er meer van. Je kan gewoon een muis&schaap niet uit elkaar houden (nerd)


    Jij had het anders ook mis, schijnheil! :'DD


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Genius schreef:
    (...)
    Dat vind ik wel echt super mooi gezegd! Ik zou dat echt niet aankunnen als mijn vriend zover zou wonen, heb respect voor jullie relatie _O_


    Dankjewel, dat vind ik lief. (:


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell