• Yeah :3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Roar(cat)


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    Terminatrix schreef:
    Roar(cat)


    Woef. :Y)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Hi(cat)

    Afterlife schreef:
    (...)

    Hoezo?

    Mijn moeder gaat op vakantie van maandag tot zondagnacht, en mijn broer is de hele week in de stad omdat hij moet werken en slaapt dan bij mijn vader. Dus ben ik alleen met mijn 4 katten en hamster (krul) En dan moet ik vanaf woensdag tot vrijdag ook nog voor nog 2 andere katten zorgen bij een huis :'D


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Mijn moeder gaat op vakantie van maandag tot zondagnacht, en mijn broer is de hele week in de stad omdat hij moet werken en slaapt dan bij mijn vader. Dus ben ik alleen met mijn 4 katten en hamster (krul) En dan moet ik vanaf woensdag tot vrijdag ook nog voor nog 2 andere katten zorgen bij een huis :'D


    Haha, ik ben ook de hele week alleen thuis. Met alleen mijn kat. :P
    Is juist leuk toch!


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Afterlife schreef:
    (...)

    Woef. :Y)


    Aaaah een kat o_o


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    Afterlife schreef:
    (...)

    Haha, ik ben ook de hele week alleen thuis. Met alleen mijn kat. :P
    Is juist leuk toch!

    Nou ik ben net terug van een week vakantie en dan ineens ben ik helemaal alleen :'D


    -

    Terminatrix schreef:
    (...)

    Aaaah een kat o_o

    Neee een muis:9~

    Genius schreef:
    (...)
    Mijn moeder gaat op vakantie van maandag tot zondagnacht, en mijn broer is de hele week in de stad omdat hij moet werken en slaapt dan bij mijn vader. Dus ben ik alleen met mijn 4 katten en hamster (krul) En dan moet ik vanaf woensdag tot vrijdag ook nog voor nog 2 andere katten zorgen bij een huis :'D


    Wees blij, ik zat bijna heel de vakantie opgescheept met mijn broer:S
    En geloof me, dat wil je niet(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Genius schreef:
    (...)
    Nou ik ben net terug van een week vakantie en dan ineens ben ik helemaal alleen :'D


    Ik heb pas vakantie ergens eind februari/halverwege maart. Dan ga ik 4 of 5 weken alleen op vakantie naar mijn vriend. (krul)

    Maar ik vind het heerlijk hoor, een week zonder ouders. Heb ik het gevoel een beetje op mezelf te wonen. ;D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ibi schreef:
    (...)
    Neee een muis:9~


    Nee joh mafkezen. Ik deed een schaap na.(nerd)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Sardonyx schreef:
    (...)

    Wees blij, ik zat bijna heel de vakantie opgescheept met mijn broer:S
    En geloof me, dat wil je niet(krul)

    Met jou broer niet nee (nerd)
    Mijn broer is geweldig dus dat zou ik niet erg vinden :9~


    -

    Afterlife schreef:
    (...)

    Ik heb pas vakantie ergens eind februari/halverwege maart. Dan ga ik 4 of 5 weken alleen op vakantie naar mijn vriend. (krul)

    Maar ik vind het heerlijk hoor, een week zonder ouders. Heb ik het gevoel een beetje op mezelf te wonen. ;D

    Woont je vriend ver van je vandaan dan? ;o

    Ik vind het ook wel lekker hoor, maar normaal dan is mijn broer er nog bij en dat vind ik wel fijner dan helemaal alleen (krul) En mijn vriend werkt elke dag anders had die hier wel kunnen komen :9~


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Met jou broer niet nee (nerd)
    Mijn broer is geweldig dus dat zou ik niet erg vinden :9~


    Ruilen?(nerd)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Afterlife schreef:
    (...)

    Nee joh mafkezen. Ik deed een schaap na.(nerd)

    Owja natuurlijk, dom van me ;x


    I'm not schizophrenic. Me neither.