• Het regent en dondert nu buiten heel hard en ik vind dat serieus geweldig._O_

    Wie vindt regen en donder nog leuker dan zon? :'D


    I need you like a heart needs a beat

    Aah hier schijnt de zon! Geen wolkje aan de hemel!

    Ze verwachten vandaag btw wel buien hier in het heerlijke Fryslân (;


    La credenza è una medicina contro il timore

    hier was er nét 30 seconden geleden een stortbui van één minuutje,
    maar nu is het weer droog. (:


    Opgeven is geen optie.

    Het was eerst mooi weer dus ik doe een kleedje aan, begint het 5 minuten later enorm te bliksemen en donderen =(. 'k vind dat niet leuk =(.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    ik vind het niet leuker maar wel fijn opet moment


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik vind het leuk en gezellig. Alleen wel jammer dat ik er wakker van werd, dat was even minder :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik vind het niet leuk!
    Serieus, de zon scheen net, dus ik had goede hoop dat mijn voetbalwedstrijd door zou gaan. En nu, nu regent het keihard..
    Het enige leuke van de regen op dit moment is dat mijn moeder net de was buiten had hangen, en nu kan ze het lekker weer binnen halen!


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    zolang ik binnen zit vind ik et geweldig xd tenzij ik er doorheen moet.. zoals straks ze laat het droog blijven =D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    me, ik, ich -steekt hand op-
    ik junge _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik niet, want mijn survival kamp is afgelast, omdat onze tenten en tassen zo zeiknat waren van het regen. Mijn slaapzak was zeiknat, en ik kon geen andere kleren aan omdat de kleren in mijn tas ook al nat waren. Mijn tas lekte zelfs van de regen(cat)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Yes de zon schijnt eindelijk weer! <3

    [ bericht aangepast door een moderator op 28 aug 2010 - 10:43 ]


    Alleen maar tranen van geluk

    Hier is het helder =D


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Soms vind ik het gezellig, maar soms heb ik echt het gevoel dat ze de zon maar weer tevoorschijn mogen gaan toveren.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Me, me, me _O_


    "I shut my eyes in order to see.'

    Het regent hier nu. En ik vind het niet leuk, want vanavond heb ik een buitenlucht fesitval...


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Maunier schreef:
    Het regent hier nu. En ik vind het niet leuk, want vanavond heb ik een buitenlucht fesitval...

    Ik ook, 'k ga naar hestival, niet dat daar veel te zien is, maar 'k wil wel mooi weer!


    If you had never come out of the blue, I would've stay