• Ghehe man, ik had zo'n filmpje op youtube gezet met een liedje van een nog wat onbekendere band en ik had ook een downloadlink erbij gezet voor hun ep te downloaden. En nu zijn er in twee dagen al twee mensen bij me komen zagen dat ik die band moet steunen en hun ep moet kopen en blabla.
    Dudes, stfu. Ik heb hun ep al gekocht. Alsof zij nog nooit een liedje/album gedownload hebben. Gtfo man en laat mijn geruuuuust. :Y)


    I lost myself in FM airwaves

    Ik snap dat eigenlijk ook niet. Dat zij niet willen downloaden oke, maar laat mij gewoon met rust en laat mij lekker downloaden. Hun bepalen dat toch niet? (krul)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Och, je kent ze toch niet.
    Laat die maar zagen, ze weten niks beters te doen. Jij doet nog altijd met je leven wat jij wil. :Y)

    Reassurance schreef:
    Ik snap dat eigenlijk ook niet. Dat zij niet willen downloaden oke, maar laat mij gewoon met rust en laat mij lekker downloaden. Hun bepalen dat toch niet? (krul)

    Ikr. Bende zeveraars. :Y)


    I lost myself in FM airwaves

    Mixtape schreef:
    Och, je kent ze toch niet.
    Laat die maar zagen, ze weten niks beters te doen. Jij doet nog altijd met je leven wat jij wil. :Y)

    En maar best. :Y)


    I lost myself in FM airwaves