• er komen miss rollen als jullie dit een goed idea vinden :


    Een meisje (ik :$)
    en een jongen moeten verwisselen van huis voor een maand.
    De jongen moet naar NL en het meisje naar DE.
    Daar aangekomen is de broer van de jongen heel aardig en neemt haar overal mee naar toe,Tot hij haar iets verteld over zijn broer,het meisje gaat tekeer en wil het liefst zo snel mogelijk naar huis...

    Dit had ik gister avond gedacht...
    En het gaat natuurlijk over TH!!!

    is hij goed???
    zo jah wil je dn ook een rol??

    vul dit dn ff in :

    Plaatje (geen Emo/scene graag(A)) :
    Tekstje niet korte dn 10 zinnen niet langer dn 40 zinnen :
    Vind je het een goed idea?:

    en dit zijn dn de rollen :

    Bf van Hoofdrol:
    Vriendin Bill :
    Vriendin Tom :
    Vriendin Georg : KiMxGeOrG
    Vriendin Gustav :
    One-night stand Tom :
    Meisje dat haat heeft aan Hoofdrol en stiekem een relatie heeft met Tom :

    zit waren de rollen....

    xoxo


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    VRIENDIN TOM~!

    Plaatje (geen Emo/scene graag) :
    http://youthoughtso.com/wp-content/uploads/2008/05/selena-gomez.jpg
    Tekstje :
    Hoii wezens,
    Mijn naam is duss Ash en ik leef al 17 jaartjes op deze geakke wereld. Gheghe ,, en gaa daarbij, jmmr genoeg, nog naar sgool =( waar sgool goed voor is? I dunno eigenlijk ^^ voor je sociale contacten fseu? Okay ,laat ik het nederlands houden: vrienden^^ Ik heb liefde voor mijn haartjes en mijn vriendje tom ofcourse ,, und haat aan huppelkutjes. Respect heb ik voor mensen die zichzelf durven te zijn en mensen met een eigen mening. die mensen worden met uitsterven bedreigt geloofik ><
    Ikzelf ben nogal altijd Hyperactief ,, wat soms tot irritatie bij mensen in mijn omgeving kan zorgen. Ook zeg ik alles wat ik denk, eerlijk kind zal je denken ,maar geloof me .. Soms is het beter om je bek te houden XD Waar ik duss heel slecht in ben ^^ Als ik je niet mag , dan zul je het weten ook. weetje ,eigenlijk is ruzie maken best leuk >< Maar ik kan ook lief zijn hoar (A) veel mensen zeggen altijd: Je lijkt me zo'n lief rustig meisje.. Niet duss XD
    verder hou ik heel erg van.. Slaapen ^^ Niet dat ik dat lang kan fseu XD Als ik wakker ben ,ben ik ook echt wakker.. veel slaap heb ik niet nodig , Na 2 uurtjes hb ik al genoeg energie voor een week X'D En last van een ochtendhumeur heb ik ook nooit. verder zit ik op zangles , ikzelf vind dat ik niet kan zingen , maar ik had tog tijd teveel X'D
    Maaruhh ,,deze chick smeert hem weer ^^
    Baaaii Peepz ..
    Xx Ash

    Vind je het een goed idea?:
    goed? super! orgineel ook :P en nu bn ik nieuwsgierig .. ^^ xD


    Crack a bottle

    beeetje standaard. x


    Life is hard and then we die

    vriendin Georg(A)

    Kim

    Plaatje (geen Emo/scene graag) :
    http://img224.imageshack.us/img224/4826/kaley24bq8xr.jpg

    Tekstje :
    Alowha

    Ik ben dus Kim.Ik ben 20 jaartjes oud.Ik woon bij me ouders en me erg irritante broertje egt een etter soms.Tering als je ook maar aan zijn speelgoed komt dan is het raakt want hij gaat dan egt keihard krijsen dat zo wat je trommelvliezen breken egt niet normaal meer met dat irritant joch.Mijn muzieksmaak is rock en metal of natuurlijk iets in die richting.Mijn style is rockchick en skater soms heb ik ook wel hele sexy kleding aan maar dat is alleen om jongens een beetje te verleiden.Erg fijn om soms wijde kleding te dragen als je geen zin hebt in strakke kleding.Ik kan lief koppig eigenwijs en brutaal zijn en de jongens zeggen dat ik erg sexy ben.Oh ik was vergeten dat ik soms last heb van een ego.Zeggen ze.Ik hou van shoppen naar het strand gaan en ik hou van uitgaan om lekkere jongens te spotten en natuurlijk te vangen als je snapt wat ik bedoel.Ik heb haat aan school zoals iedereen hier denk ik nee dat weet ik wel zeker.Ciao moet gaan want ik ga shoppen met een vriendin(K)

    -XxX- Kim

    Vind je het een goed idea?: Ja egt wel

    beeetje standaard. x


    naja ik ga hem zo min mogelijk standaard te maken ;)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    VRIENDIN TOM~!

    Plaatje (geen Emo/scene graag) :
    http://youthoughtso.com/wp-content/uploads/2008/05/selena-gomez.jpg
    Tekstje :
    Komt eraan:P
    Vind je het een goed idea?:
    goed? super! orgineel ook :P en nu bn ik nieuwsgierig .. ^^ xD


    welke vriendin van tom wil je zijn dn??
    de stiekeme of de gwne?


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    de gewone (A)^^


    Crack a bottle

    (...)

    naja ik ga hem zo min mogelijk standaard te maken ;)
    Jamaar sgat, als je hem zo min mogelijk standaard wilt maken doe dan niet vriendinnen voor hun XD dat vind ik sowieso niet bij dit verhaal passen, want op zich is het best goed


    Life is hard and then we die

    (...)Jamaar sgat, als je hem zo min mogelijk standaard wilt maken doe dan niet vriendinnen voor hun XD dat vind ik sowieso niet bij dit verhaal passen, want op zich is het best goed


    ma dn word het zo saaaiii -.-

    want ik kan nie goed schrijven


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    (...)

    ma dn word het zo saaaiii -.-

    want ik kan nie goed schrijven
    Nee, het word juist saai als je het met doet :P? Want dan is het steeds hetzelfde "Oh Bill ik hou zo van je" "Ja ik ook van jou!" "Maar waarom knuffelde je dan met haar? Je houd toch van mij?" "Sorry ik zal het nooit meer doen" En dat was het hoogtepunt uit het verhaal. Oke, erg overdreven, maar de meest 4-4 verhalen zijn wel zo. Daarom lees ik ze ook niet ^^


    Life is hard and then we die

    Annick ,hou je bek xD
    Anders doet se se strx egt weg en dan kan ik de rol niet meer krijgen (A)


    Crack a bottle

    ow zo....ach jah ik kiek wel wat ik er mee doe :P


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    info:
    Naam: Camille
    Plaatje (geen Emo/scene graag): http://tvmedia.ign.com/tv/image/article/818/818792/gossip-girl-20070907045945880.jpg
    Tekstje:
    Hello liefords!!
    Ik ben Camille en ben 17 jaar. Ik hou van shoppen, vrienden, muziek,... Ik speel graag piano. Ik doe het al 9 jaar. Maar omdat ik piano speel moest ik ook muziekles volgen en dat vond ik echt niet leuk. Ik ben blij dat ik er vanaf ben. Ik woon nog bij mijn ouders maar als ik 18 ben wil ik zo snel mogelijk het huis uit. Verder heb ik stiekem een relatie met Tom. Soms vind ik het niet leuk dat alles stiekem moet gebeuren maar soms is het ook wel spannend. Ik heb echt haat aan (naam hoofdrol). Ik kan haar nek wel omwringen. Maar ik ga eens.
    SeeYouLater...
    Vind je het een goed idea?: ja
    rol: Meisje dat haat heeft aan Hoofdrol en stiekem een relatie heeft met Tom


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    info:
    Naam: Camille
    Plaatje (geen Emo/scene graag): http://tvmedia.ign.com/tv/image/article/818/818792/gossip-girl-20070907045945880.jpg
    Tekstje: Hello liefords!! Ik ben Camille en ben 17 jaar. Ik hou van shoppen, vrienden,... Ik speel graag piano. Ik heb stiekem een relatie met Tom en ik haat (naam hoofrolspeelster). Maar ik ga eens. SeeYouLater...
    Vind je het een goed idea?: ja
    rol: Meisje dat haat heeft aan Hoofdrol en stiekem een relatie heeft met Tom


    zo da ik het zeg ma je tekstje is iets te kort :$


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    (...)

    zo da ik het zeg ma je tekstje is iets te kort :$

    hoe lang moet het ongeveer zijn?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    (...)
    hoe lang moet het ongeveer zijn?


    uhmmm tussen de 20 en de 30 ofzeu :P


    Listen to your heart and your dreams come true ~