• heeyheey,,
    dit is egt zoow belangrijk voor me! egt..
    ik ga dus MAANDAG naar B2C,, maar ik wil daar gwn egt niet in ik wil in de klas waar ik in de brugklas in zat -> B2A (toen B1A) want dat is gwn zo'n fucking koewle klas! en in B2C zitten huppels&kut kinder :S ik ken der niemand!
    de leraren zien juist een ontpooiing in B2C omdat dat wat makkelijker is en denken dat ik ga verzuipen in B2A :( maar wat nou als ik gwn niet meer naar school wel heah? en als ik gepest word in die klas? nou daar denken ze niet over na! pff !
    to the point; wie weet hoe ik het daar overleef? want egt geloof me ik wil daar egt niet zijn :( en ik wil naar me vertrouwde vrienden en me BF die ik vanaf dat ik 2/3 jaar was al ken :( help me plz!!
    xx my(K)


    when words fail, music speaks.

    Als je seriues wordt gepest, ga dan naar je ouders, mentor of andere leraren?? Die doen er vast wat aan, hoop ik voor je...
    En anders; Succes^^


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Als je seriues wordt gepest, ga dan naar je ouders, mentor of andere leraren?? Die doen er vast wat aan, hoop ik voor je...
    En anders; Succes^^

    Inderdaad, misschien mag je dan wel terug naar B2A

    Je kan gewoon met je mentor overlegge en doe anders je ouders!


    I do not hook up.

    Je kan gewoon met je mentor overlegge en doe anders je ouders!


    I do not hook up.

    nou vast niet want ze zien geen kans daar (tis niveau vwo+ maar 1 groepje gwn vwo) maar ik vin ut gwn vet niet eerlijk want ik had een dislectie-test moeten hebben in vorig jaar maar die krijg ik in deze maand pas :( en ik had alleen moeite met de talen&wiskunde :S

    en als ze me gaan pesten; onze school doet daar niet zoow heelveel aan..


    when words fail, music speaks.

    Overleg eht met je ouders?? En als je er echt heel erg veel last van hebt een andere school??


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    pff me ouders hebben al heel veel gdn enzo en de school is zowat zat van hun :P en dit is de dichstbijzijnde school en die is 12 km vdrop :S


    when words fail, music speaks.

    Ga dan nog meer klagen?? Ze zien vast wel dat je er echt onderdoor gaat. Maar misschien valt het ook wel mee?? Je weet het nooit.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    probeer te overleggen met je ouders en school?? als dat helpt?


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    ik heb heelveel van B2C op msn enzo; maar ik praat der nooit mee :S en ik ken ze wel maar mag ze niet.. en jonge waar zou ik ooit moeten klagen dn? de rector, pff die heeft egt zowat nooit tijd


    when words fail, music speaks.

    probeer te overleggen met je ouders en school?? als dat helpt?


    dat hbbn we gister dus gdn.. dat wat ik bovenaan heb getypt kwam er uiteindelijk uit :(


    when words fail, music speaks.

    Ik zou het zo zien, het is toch spannend, om in een nieuwe klas te komen, ik vind dat net leuk, om nieuwe mensen te leren kennen en te leren waarderen =D

    Ik zou het zo zien, het is toch spannend, om in een nieuwe klas te komen, ik vind dat net leuk, om nieuwe mensen te leren kennen en te leren waarderen =D


    aan de ene kant lijkt het me ook wel leuk,, maar tis net alsof ut allumaal klonen zijn daar :S egt allemaal ut zelfde egt hakken aan, brr nou mijn type is ut niet! en ze zijn gwn niet te vertrouwen ik had in b1a ook een paar 3 ofzoo nou die ken ik maar al te goed..


    when words fail, music speaks.

    Oké. Dit is alleen als je ten einde raad bent. Ik raad het jou niet aan en het is heavy, maar als je er écht onderdoorgaat haal gewoon hele slechte cijfers enzo >< Dan móéten ze wel zien dat het slecht gaat. Mjah, voor jou is deze raad niets, dus ik zou net zo lang praten tot er wél wat aan wordt gedaan...


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    kheb het ni gelezen want kheb het van jou al miljoen keer gehoord mijn Boboke!
    en kvind het echt erg vo je(huil) da weet je toch?! maar hey niemand heeft gezegd da je daar geen goei vriende kunt mkn tochg?? wie weet ist wel 1van je beste jaren! kan toch?


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....