• heeyheey,,
    dit is egt zoow belangrijk voor me! egt..
    ik ga dus MAANDAG naar B2C,, maar ik wil daar gwn egt niet in ik wil in de klas waar ik in de brugklas in zat -> B2A (toen B1A) want dat is gwn zo'n fucking koewle klas! en in B2C zitten huppels&kut kinder :S ik ken der niemand!
    de leraren zien juist een ontpooiing in B2C omdat dat wat makkelijker is en denken dat ik ga verzuipen in B2A :( maar wat nou als ik gwn niet meer naar school wel heah? en als ik gepest word in die klas? nou daar denken ze niet over na! pff !
    to the point; wie weet hoe ik het daar overleef? want egt geloof me ik wil daar egt niet zijn :( en ik wil naar me vertrouwde vrienden en me BF die ik vanaf dat ik 2/3 jaar was al ken :( help me plz!!
    xx my(K)


    when words fail, music speaks.

    mja kan ik niet aan doen è? (huil) kom anders af te voet ik zie je over een jaartje * gaat al aan de deur staan wachten met genoeg etn,drinke,th-foto"s en muziek! zodak me ni verveel en kan overlevexD


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    (...)
    jah, maar mooi dat ik dat niet tegen hun ga doen!
    Je moet wel veel kunnen verdragen op school hoor, om graag gezien te worden in die klas, moet je dat juist wat vergete, en je gaat vast wel vrienden kunnen maken hoor, er zal wel iemand zijn die bij je past kwa vriend(in)

    Als je zo denkt ga je juist gepest worden!
    my gott hoe weet jij da nou?o_O daarbij zij denkt zo ma niemand vandaar WEET da ze zo denkt è --'


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    (...)my gott hoe weet jij da nou?o_O daarbij zij denkt zo ma niemand vandaar WEET da ze zo denkt è --'


    idd ze kenne me niet eens egt ik ben gwn onzichtbaar voor hun..


    when words fail, music speaks.

    (...)

    idd ze kenne me niet eens egt ik ben gwn onzichtbaar voor hun..

    Ja zo bedoelde ik het nu ook ni Bo -,-


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    (...)Je moet wel veel kunnen verdragen op school hoor, om graag gezien te worden in die klas, moet je dat juist wat vergete, en je gaat vast wel vrienden kunnen maken hoor, er zal wel iemand zijn die bij je past kwa vriend(in)


    nou,, der zijn maar een paar die mij egt begrijpen,, en 1 prsoon die mij voledig begreep is nog lager gezakt als mij :(


    when words fail, music speaks.

    (...)
    Ja zo bedoelde ik het nu ook ni Bo -,-


    ik snap wel hoe je ut bedoelt maar tis ook zow


    when words fail, music speaks.

    mja kan ik niet aan doen è? (huil) kom anders af te voet ik zie je over een jaartje * gaat al aan de deur staan wachten met genoeg etn,drinke,th-foto"s en muziek! zodak me ni verveel en kan overlevexD


    of we gaan volgend jaar ofin en vakantie gwn een weekendje naar je toe =']


    when words fail, music speaks.

    (...)

    ik snap wel hoe je ut bedoelt maar tis ook zow
    STOP NU MET ZO PESSIMISTISCH TE ZIJN OF IK GA OFF è EN KOM NOOIT MEER TRG! mwhahaah (duivel)
    JE MOET STOPPEN MET DE PSSIMIST UIT TE HANGE ALLES KOMT GOE GELOOF DA NU!


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    (...)

    of we gaan volgend jaar ofin en vakantie gwn een weekendje naar je toe =']
    jaaaaaaaa in een hotel hier in de buurt kan ik vaak met je afspreken


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    (...)STOP NU MET ZO PESSIMISTISCH TE ZIJN OF IK GA OFF è EN KOM NOOIT MEER TRG! mwhahaah (duivel)
    JE MOET STOPPEN MET DE PSSIMIST UIT TE HANGE ALLES KOMT GOE GELOOF DA NU!


    laat maar k ga zelf off


    when words fail, music speaks.

    (...)jaaaaaaaa in een hotel hier in de buurt kan ik vaak met je afspreken


    me moeder had dat voorgestelt you know laatst ;)


    when words fail, music speaks.

    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!! ik ben zoow happy :D een goeie vriendin gaat ook naar B2C ='] dus;; stel dat ik niet naar B2A mag,, zou ik het misschien nog wel overleven..


    when words fail, music speaks.