• heeyheey,,
    dit is egt zoow belangrijk voor me! egt..
    ik ga dus MAANDAG naar B2C,, maar ik wil daar gwn egt niet in ik wil in de klas waar ik in de brugklas in zat -> B2A (toen B1A) want dat is gwn zo'n fucking koewle klas! en in B2C zitten huppels&kut kinder :S ik ken der niemand!
    de leraren zien juist een ontpooiing in B2C omdat dat wat makkelijker is en denken dat ik ga verzuipen in B2A :( maar wat nou als ik gwn niet meer naar school wel heah? en als ik gepest word in die klas? nou daar denken ze niet over na! pff !
    to the point; wie weet hoe ik het daar overleef? want egt geloof me ik wil daar egt niet zijn :( en ik wil naar me vertrouwde vrienden en me BF die ik vanaf dat ik 2/3 jaar was al ken :( help me plz!!
    xx my(K)


    when words fail, music speaks.

    mijn beste jaar heb ik gehad! en wat nou als ik nie vriende wíl worde niet met dat "soort" brrrR

    en dat ene; daar had ik ook al aan gedacht; om te late zien dat ik het gwn niet trek in die klas maarjah.. straks moet ik nóg lager gaan doen,, nog vdr van me vriende gescheiden :(


    when words fail, music speaks.

    mijn beste jaar heb ik gehad! en wat nou als ik nie vriende wíl worde niet met dat "soort" brrrR

    en dat ene; daar had ik ook al aan gedacht; om te late zien dat ik het gwn niet trek in die klas maarjah.. straks moet ik nóg lager gaan doen,, nog vdr van me vriende gescheiden :(

    Meid toch(huil) zo depri heb ik je nog nooit geweten al van voor de vakantie is dit je depripunt:( komaan lach weer:( ik wil een lachend Boboke. en daarbij je hebt me gezegd dat je in die 1ste week mss terug kunt naar je oude klas wel als je heeeel goed je best doet daar heb je nóg meer kans om daar te gaan zitten bij je vrienden
    En als ze je echt niet bij je vriendne laten girl en die klas echt rot is waar je inzit(huil) kom ik die directeur van jou in elkaar kloppen tot hij je weer bij je vriende zet(duivel)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    jah maar de kans is klein dat ze dat doen :( en me best doen heeft toch geen zin; want als ik jah met tegenzin naar school ga? weetje; eerder toen ik in b1a zat ging ik niet met tegenzin naar school eigenlijk.. en de directeur pff die is eigenlijk best aardig maarjah stomme kutregels! :(


    when words fail, music speaks.

    Een school zonder regels bestaat nu eenmaal niet meis:'(


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    helaas niet :(


    when words fail, music speaks.

    KOMAAN HUP TIS GEDAAN MET JE TRIESTIG BAKKES OPSTAAN HUP SMILE!!
    PLEASE VO MIJ??(flower)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    waarvan moet ik lachen dan? dat me leve half voorbij is? kutklas! heelveel zggn dat dt geen leuke klas is :( alleen als je vn dat "soort" bent en dat ben ik nie


    when words fail, music speaks.

    ACH BO KOM OP NOU! HALVE LEVEN JE BENT JONGER DAN MIJ EN IK ZIT NOG NI OP DE HELFT! ENJA LACHEN OF GA JE GANS JE LEVEN DEPRI BLIJVEN OFZO?


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    duh neeJ najah zow voelt ut wel :(


    when words fail, music speaks.

    'zucht' ja I know ik ken da gevoel ik heb da veel als ik down ben over Tom ofzo ( ok is iets anders dan school ma swat is hetzelfde gevoel hoor) das nu effe ma latrz voel je je beter en ik en er vo je(K)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Tnx ='] maar egt zoow kut dat je gwn te ver woont :( anders was ik nu naar je toe gegaan ..


    when words fail, music speaks.

    Maar weetje dat is net zo kut aan school hé, je moet vriendelijk zijn tegen iedereen ookal heb je een hekel aan die mensen

    Maar weetje dat is net zo kut aan school hé, je moet vriendelijk zijn tegen iedereen ookal heb je een hekel aan die mensen

    jah, maar mooi dat ik dat niet tegen hun ga doen!


    when words fail, music speaks.

    hebben ze ook nooit tegen mj gdn!


    when words fail, music speaks.

    Als je zo denkt ga je juist gepest worden!


    Run, run, her kiss is a vampire grin...