• Hee! Dat rijmt! -Mijn eerste ingeving was namelijk: Ehm ja, ik ehh, heb een probleem/ideetje allenbij een beetje, maar ik was de tje vergeten zorrry menzen!- Naja ik had zegmaar een idee, maar gelijk ook een probleem naja, lees zelf maar!

    Naam: Christina Amour
    Leeftijd: 17
    Karakter: Lief, aardig, zorgzaam, behulpzaam, gehoorzaam, zwijgzaam, verstandig, enz.
    Loop van het verhaal:
    Christina is een prinses, een troonopvolgster, ze is lief grappig, aardig en da zo maar door. Maar ze beseft dat ze iets mist! Het echte leven! Vrijheid! Doen wat ze zelf wil! Ze besluit meer te doen wat ze zelf wil, het begint ontschuldig, rock muziek luisteren, kamer niet op willen ruimen, maar het gaat steeds verder, haar ouders vonden al van begin af aan dat ze dit niet mocht, maar toch deed ze het, ze wil uiteindelijk eenpiersing laten zetten. Bij de piersingshop komt ze een jongen van 19 tegen, hij is getatoeerd en gepierst, haar ouders mogen hem totaal niet, maar ze houden vreselijk van elkaar. De ouders van Christina geven haar huisarest, en ze mag hem nooit meer zien. Christina zal zich op alle manieren verzetten. De onmogelijke liefde tussen prinses en tatooeerder.


    Vragen:
    Doen/niet doen?
    Titel?

    Qua titel zat ik te denken aan iets als: 'Romeo save me!' of iets van dat, het is een soort sprookje naar de werkelijkheid!

    Xx

    [ bericht aangepast op 14 aug 2010 - 12:11 ]

    Vragen: -
    Doen/niet doen? Doen.
    Titel? Forbidden Love. - ik ben inspiratieloos.


    Be yourself, Everybody else is already taken

    Vragen: /
    Doen/Niet doen: Doen
    Titel: Ben niet goed in titels, sorry.

    Iemand nog ideeen voor een titel?

    mhh ik vind het best dom idee ik ga hem ook niet lezen maar weet wel een titel!
    'we can't not love,we do it anyway,we go for it


    Maybe my look changed, but my heart didn't