• [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 18:23 ]

    Dat weet je pas als je in de stad bent, lijkt me.


    Your make-up is terrible

    Ik kijk eerst helemaal rond in de stad voordat ik iets aanschaf. Misschien is er wel helemaal niks leuks en dan ga ik gewoon sparen.


    † Love? I want to sleep.

    Nebthet schreef:
    Ik kijk eerst helemaal rond in de stad voordat ik iets aanschaf. Misschien is er wel helemaal niks leuks en dan ga ik gewoon sparen.


    16 - 09 - '17

    Eten.


    i put the fun in funeral

    Want het geld dat je net gekregen hebt, moet ook direct op. Dit komt een beetje bij me over van: "Kijk jongens, ik heb geld gekregen en ik moet en zal het direct besteden!".

    Maar goed dat was je vraag niet. Ik zou het persoonlijk bijhouden of doorsparen voor iets dat ik echt graag wilt hebben, dan dat ik in een impulsieve bui alles uitgeef.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Iets voor in je haar?

    Nebthet schreef:
    Ik kijk eerst helemaal rond in de stad voordat ik iets aanschaf. Misschien is er wel helemaal niks leuks en dan ga ik gewoon sparen.


    26 - 02 - '16

    Overkill schreef:
    Eten.


    Works everytime.

    Hier gaat serieus de helft van mijn geld aan op. :')


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Tragically schreef:
    Want het geld dat je net gekregen hebt, moet ook direct op. Dit komt een beetje bij me over van: "Kijk jongens, ik heb geld gekregen en ik moet en zal het direct besteden!".

    Maar goed dat was je vraag niet. Ik zou het persoonlijk bijhouden of doorsparen voor iets dat ik echt graag wilt hebben, dan dat ik in een impulsieve bui alles uitgeef.

    Dit dus. En daarnaast kunnen wij niet weten wat er allemaal in se stad is...


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nebthet schreef:
    Ik kijk eerst helemaal rond in de stad voordat ik iets aanschaf. Misschien is er wel helemaal niks leuks en dan ga ik gewoon sparen.


    Tragically schreef:
    Want het geld dat je net gekregen hebt, moet ook direct op. Dit komt een beetje bij me over van: "Kijk jongens, ik heb geld gekregen en ik moet en zal het direct besteden!".

    Maar goed dat was je vraag niet. Ik zou het persoonlijk bijhouden of doorsparen voor iets dat ik echt graag wilt hebben, dan dat ik in een impulsieve bui alles uitgeef.


    Dit.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Tragically schreef:
    Want het geld dat je net gekregen hebt, moet ook direct op. Dit komt een beetje bij me over van: "Kijk jongens, ik heb geld gekregen en ik moet en zal het direct besteden!".

    Maar goed dat was je vraag niet. Ik zou het persoonlijk bijhouden of doorsparen voor iets dat ik echt graag wilt hebben, dan dat ik in een impulsieve bui alles uitgeef.

    Wat een fijne reactie is dit ook weer :p
    Iedereen wil toch soms eens gewoon geld opdoen in de stad ik snap dit echt niet


    If a writer falls in love with you, you can never die.

    Als je een Primark in de stad hebt waar je woont, dan zou ik als ik jou was daar even kijken.


    Physics is awesome

    trumanblack schreef:
    (...)
    Wat een fijne reactie is dit ook weer :p
    Iedereen wil toch soms eens gewoon geld opdoen in de stad ik snap dit echt niet


    Dat je geld krijgt, wil niet zeggen dat je het niet kan sparen en later kan uitgeven in de stad. Ik snap niet wat er negatief is aan die reactie :W

    [ bericht aangepast op 23 mei 2015 - 20:30 ]


    26 - 02 - '16

    Yeoubi schreef:
    (...)

    Dat je geld krijgt, wil niet zeggen dat je het niet kan sparen en later kan uitgeven in de stad. Ik snap niet wat er negatief is aan die reactie :W


    De gehele toon van het bericht is nogal negatief en ik snap echt niet waarom vragen wat je met tien euro kan doen gelijk staat aan zeggen "Kijk jongens, ik heb geld gekregen en ik moet en zal het direct besteden!" OP zegt in haar post letterlijk dat ze met dat geld naar de stad wil, dus wie zijn wij om te zeggen dat ze beter kan gaan sparen?


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    (...)

    De gehele toon van het bericht is nogal negatief en ik snap echt niet waarom vragen wat je met tien euro kan doen gelijk staat aan zeggen "Kijk jongens, ik heb geld gekregen en ik moet en zal het direct besteden!" OP zegt in haar post letterlijk dat ze met dat geld naar de stad wil, dus wie zijn wij om te zeggen dat ze beter kan gaan sparen?


    Dat is maar net hoe je het bekijkt. Ik ben zelf ook van het geld uitgeven als ik het krijg, maar uit eigen ervaring weet ik dat het beter is om te sparen.


    26 - 02 - '16