• of het in de morgen gewoon onwijs rustig op Q is?
    volgends mij ligt iedereen nog te pitten. xd'


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    Iedereen is nog slaapdronken en zit met halfgesloten ogen voor de pc, dat ze maar half kunnen lezen en typen. Waardoor dat ze het beetje opgeven en nog wat slapen achter het scherm :Y)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Het is niet voor niets een morgen in de vakantie, toch? In de vakantie hoor je uit te slapen.


    Bored.

    Tranquillity schreef:
    Iedereen is nog slaapdronken en zit met halfgesloten ogen voor de pc, dat ze maar half kunnen lezen en typen. Waardoor dat ze het beetje opgeven en nog wat slapen achter het scherm :Y)


    hahaha, xd' die vind ik goed! :Y)


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    MACRISTINE schreef:
    Het is niet voor niets een morgen in de vakantie, toch? In de vakantie hoor je uit te slapen.


    doe ik ook! but, vandaag niet want moest er vroeg uit. :'|


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    MACRISTINE schreef:
    Het is niet voor niets een morgen in de vakantie, toch? In de vakantie hoor je uit te slapen.

    Dat is ook een feit :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Of ze doen zoals ik een vakantiejob in de voormiddag --'


    Never run out of reasons to smile...

    Om 10:09 's morgens lig ik inderdaad nog te slapen. :'D
    Meestal word ik tussen 11 en 12 wakker, met uitzonderingen of course. :'D

    [ bericht aangepast op 5 aug 2009 - 11:40 ]

    ja het is smorgen altijd zeer rustig,was mij ook al opgevallen.Meestal sta ik om 12u op maar vandaag heb ik de klok verkeerd gelezen omdat ik nog moe was en ben ik om 8u opgestaan.


    Everyone smiles in the same language.

    ik ben meestal wel wakker rond deze tijd. ik werk veel dus dan moet ik kwart over 10 meestal al beginnen. vrijdag om 8 uur. heb medelijden met mij _O_


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    tuurlijk ligt iedereen 's ochtends nog in zijn bed,, ik blijf liever 's avonds er langer op dan dat ik er 's ochtends op ga..:(


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Ik lig om 10uur nog te slapen :Y) ben pas rond 13/14 uur wakker ><


    -

    Pitten x'D
    Is dat slapen of zo? xd


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik slaap sowieso tot 1 uur uit meestal.
    Dusja.