• Ik heb onlangs gisteren een horrorfilm gekeken. Heel eng. Ik had lakens over mijn hoofd en ik had kussens en lakens vast. In mijn handen had ik ook de afstandbediening vast. Ik heb het 4 keer moeten wegzappen. En die nacht durfde ik niet naar wc te gaan. :(


    Dus hoe zit jij als je een horror of thriller kijkt?


    When words fails, music speaks

    Zoals ik altijd naar een film kijk.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Benen opgetrokken met een kussen (A)

    ik 'kijk' met myn handen voor mijn ogen :'DD


    My friends are my estate.

    Op mijn kont?

    NEWYORKZOO schreef:
    ik 'kijk' met myn handen voor mijn ogen :'DD

    Dat doe ik bij vieze stukjes, zoals mensen die hun ogen uitsteken "nzo -zit met de film Tamara in haar hoofd-


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Nirvana schreef:
    Op mijn kont?

    -plat-


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Dan ga ik een kussen pakken en daarin knijpen, en zit ik met mijn benen opgetrokken te kijken.

    -De laatste keer hadden ik en mijn vriendinnen een slaapfeestje, en gingen we horrorfilms kijken op zolder in het donker. Maar er zat geen deur, en dus kwam het broertje van mijn vriendin stiekem binnensluipen en ging hij opeens keihard gillen(cat)

    Volgens mij deed mijn hart het pas weer na een halfuur(nerd)

    [ bericht aangepast op 13 aug 2010 - 14:31 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Benen opgetrokken en een deken tot vlak onder mijn ogen getrokken. En wel enkele kussens erbij.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Gewoon, met een kussen in de buurt, en als het enger wordt, hou ik mijn kussen half voor mijn gezicht en piep ik er boven. :Y)

    [ bericht aangepast op 13 aug 2010 - 14:33 ]


    I lost myself in FM airwaves

    Met opgetrokken knieeën en een kussen bij de hand voor de hele enge stukjes.
    En soms dicht tegen mijn zus of vriend aan.


    I'm the Lizard King, I can do anything!

    Haha, meestal kijk ik films op de bank onder een dekentje in mijn pyjama. Dus als er een horror op staat, dan trek ik mijn knieën op en als het dan eng wordt doe ik mijn deken over mijn hoofd xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb altijd een kussen op schoot ;3


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Zoals ik gewoon alles op TV kijk. Verveelt dus.
    En soms met popcorn erbij.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2010 - 15:32 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    haha met mijn ogen een mm van de tv verwijderd XD
    nee ik zit de hele film te wachten op een leuk moment en ja dat doe ik nog altijd op mijn kont^^


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    NaomyAJongen schreef:
    Zoals ik gewoon alles op TV kijk. Verveelt dus.
    En soms met popcorn erbij.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.