• Nou blijkbaar dus niet. Een paar dagen geleden zei mijn zus opeens dat er een meisje was ontvoerd in ons dorp ~ later bleek het poging tot ontvoering te zijn.
    Maar net belde mijn zus haar vriendje naar ons om te zeggen dat hij daarover iets in de krant had gelezen (ik weet niet welke krant) en 't maakte mij best wel bang eigenlijk.
    Blijkbaar kwam het meisje met haar fiets terug van haar eerste werkdag (als jobstudente) en een wit bestelbusje deed haar stoppen. Die man die in dat bestelbusje zat bedreigde haar met een mes, deed de kofferbak open en zei dat ze er meteen in moest gaan zitten. Ze is gillend weggelopen en die man is nog steeds niet opgepakt, hij is spoorloos.
    Dit maakt me echt wel bang, zeker omdat het nog geen kilometer van mijn huis vandaan is gebeurt. Ik durf niet meer alleen buiten >< En dan zou je denken dat we in een rustig, vredelievend dorpje wonen x.x

    Ah, dat is echt heel eng. Ik zou als ik jou was ook niet meer alleen op pad durven hoor -oké, dit helpt je niet echt ofzo, ghehe. ;o

    Ik zou inderdaad ook niet alleen naar buiten gaan zolang die vent niet is opgepakt o.o


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    éng! Maar het is precies altijd in zo'n rustige dorpjes dat je zoiets tegenkomt!
    Wij wonen ook in een boerendorp eigenlijk, en we hebben dus serieus door de schoolraad van de lagere school te horen gekregen dat er hier een kinderlokker rond rijd.. Freaky hoor!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Wat xjustxmyself zegt. Ik en vriendinnen moeten door een straatje, eerder een pad, waar overal maïs staat. Een keer, de maïs was net af, en we reden 's morgens naar school, reed er een auto in de straat waar wij even later moesten indraaien. Vlak voor we afdraaiden, liet ik per ongeluk mijn tas vallen. We stopten en die auto ook.. Toen heb ik mijn tas en gsm genomen, en gedaan of ik belde. Meteen was die auto weg :] Ik was echt doodsbang..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Armani schreef:
    Wat xjustxmyself zegt. Ik en vriendinnen moeten door een straatje, eerder een pad, waar overal maïs staat. Een keer, de maïs was net af, en we reden 's morgens naar school, reed er een auto in de straat waar wij even later moesten indraaien. Vlak voor we afdraaiden, liet ik per ongeluk mijn tas vallen. We stopten en die auto ook.. Toen heb ik mijn tas en gsm genomen, en gedaan of ik belde. Meteen was die auto weg :] Ik was echt doodsbang..

    Freaky!
    Maar doen alsof je belt helpt echt bijna altijd !
    Echt, waar is de wereld hene aan het gaan?


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    xjustxmyself schreef:
    éng! Maar het is precies altijd in zo'n rustige dorpjes dat je zoiets tegenkomt!
    Wij wonen ook in een boerendorp eigenlijk, en we hebben dus serieus door de schoolraad van de lagere school te horen gekregen dat er hier een kinderlokker rond rijd.. Freaky hoor!

    Sowiets was er ook bij ons alleen was er een kinderlokker bij de c1000 die ze probeerde te lokken met gogo's


    (Be)lieve in (you)rself

    Dat is best heftig. ;o


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    charissa97 schreef:
    (...)
    Sowiets was er ook bij ons alleen was er een kinderlokker bij de c1000 die ze probeerde te lokken met gogo's

    Ziekelijk gewoon!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!