• Ik heb/had een goeie vriendin, en toen we op school waren -ik zit nu niet meer op school- deed ze altijd haar hand op mijn bovenrug/schouderblad. En dan schud ik die van me af. Maar dan doet ze het weer. (cat) En nu heeft ze een hartje in haar msn naam staan, en vraagt ze steeds of ik wil afspreken en dan zeg ik: "Moet ik ff kijken wanneer ik kan." En dan zei gelijk "Ah, kan vast wel." daar weet zij dus helemaal niks vanaf, wanneer en wat ik wel kan. En loopt ze steeds door te zeuren op msn en toen ging ze offline dus heb ik d'r maar geblokt omdat ze vreselijk irritant is/was. En nu heeft ze zo'n hangend roosje in haar msn '(W)' like iel. Ik heb echt geen zin meer om met haar af te spreken, want ik mag niet eens normaal naar beneden van haar of zij gelijk; "wat ga je doen?" en dan ik "naar beneden." en dan zij "nee." Junge ik ben haar echt zat.


    En dat moest ik ff kwijt. ;x


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    er ging iets mis, dubbelpost.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2010 - 13:14 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ElLieno schreef:
    (...)

    I donno. Maar ze is gewoon irritant aan het worden. En toen ik geen contact met haar had werd er hier ook steeds opgebeld met onbekend nummer en weer opgehangen. En mijn mams dacht al dat zij dat was. ;x


    Bah, dat is gewoon creepy. Ik weet trouwens ook hoe je je voelt. Er was zo'n kind in groep 7, dat in groep 8 zat, en geen vrienden had. En ik vond haar zielig, dus ik raakte bevriend met haar. Dat had ik dus echt niet beter kunnen doen. Want ze begon aan me te claimen, en ze zat al mijn andere vriendinnen te beledigen, en wij moesten doen wat zij wou. Maar het irritante was dat ze zo moeilijk los te plakken was. Dankzij mijn bf, en een beetje gebitch naar haar toe, lukte het wel. Men wat was zij irritant T_T En toen ik in de eerste zat, had een vriendin van mij haar nog wel op msn, maar ik niet meer. En toen wou ze me toevoegen. Maar dat wou ik niet. En toen zij mijn vriendin dat. En toen begon ze helemaal te schelden. Creep.


    SLOAN.

    mss moet je haar gewoon zeggen dat je het niet wil.

    Ze zal het wel verstaan

    [ bericht aangepast op 12 aug 2010 - 13:17 ]

    Sorry maar ik zie hier géén lesbies gedrag in. Mijn beste vriendin is lesbie en die is zelfs niet zo als jou vriendin.
    Ik denk dat ze gewooon heel erg geobserdeerd is door jou xD
    en zeker geen lesbie! dat gaat echt te ver!


    I'm the Lizard King, I can do anything!

    moTisHot schreef:
    Sorry maar ik zie hier géén lesbies gedrag in. Mijn beste vriendin is lesbie en die is zelfs niet zo als jou vriendin.
    Ik denk dat ze gewooon heel erg geobserdeerd is door jou xD
    en zeker geen lesbie! dat gaat echt te ver!


    Daar heb je wel gelijk in.

    Ik vind het een beetje kinderachtig hoe jij doet. Je zou inplaats van haar blokken meteen met haar moeten praten. En wie weet is ze niet lesbisch, maar gewoon goed bevriend. Sommige mensen zijn eenmaal meer aanrakerig dan de ander.


    Today will be Girl's Day party with you~

    RINGDINGDONG schreef:
    Ik vind het een beetje kinderachtig hoe jij doet. Je zou inplaats van haar blokken meteen met haar moeten praten. En wie weet is ze niet lesbisch, maar gewoon goed bevriend. Sommige mensen zijn eenmaal meer aanrakerig dan de ander.


    Nou ik snap het wel hoor, ik heb ook zo'n vriendin en weetje hoe irritant dat is?!


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    ElLieno zei op 12 aug 2010 - 13:09

    -
    Cuidador schreef:
    Nu ben ik ook lesbie junge, ik leg ook altijd mijn hand op de schouder van mijn bf hahah x3.
    -

    Maar zij de hele tijd, maar dat is al jaren terug. Ze is gewoon vervelend.


    Sorry, ik had misklikt op het vuilbakje en je reactie perongeluk verwijderd. :X

    [ bericht aangepast op 12 aug 2010 - 13:35 ]


    Let the Night embrace you

    Ivory schreef:
    (...)

    Nou ik snap het wel hoor, ik heb ook zo'n vriendin en weetje hoe irritant dat is?!
    Dan ga je rustig met haar praten en niet zo over haar praten tegen anderen. Als dat kind hierop komt en ze dit leest zal ze zich doodschamen of heel verdrietig voelen


    Today will be Girl's Day party with you~

    Temerarious schreef:
    wtf ._.


    Pop ate my heart.

    Ik hou sowieso niet van dat kleffe gedoe met vriendinnen.
    Ik zou met haar praten waarom ze zo doet.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Met haar bevalt niet te praten want dan wordt ze toch boos.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ze wil je waarschijnlijk gewoon niet kwijt als vriednin, en daarom is ze zo overdreven bezorgd enzo. Ze vindt je wss gewoon enorm aardig!


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Gewoon zeggen dat je dat niet leuk vind. En als ze boos wordt gewoon blokken. Of zeggen dat je niet houdt van opdringerige mensen.

    Equinox schreef:
    Ik hou sowieso niet van dat kleffe gedoe met vriendinnen.
    Ik zou met haar praten waarom ze zo doet.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.