• ik ben nu al een tjdje home alone met mijn kat.
    en ik hoorde net boven iemand 'Mama'
    roepem ik ging dus eve kijke en ben in alle kamers geweestom the kijken maar er was niemand en ik zit dus weer beneden hoor ik het weer en mijn kat die is hier beneden in zen mand
    dus nu wordt ik echt bang o.0


    :S


    =

    Eng?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Misschien iemand van de buren?


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Was vast iemand die buiten liep of zo.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Gewoon een hallucinatie. Heb ik ook wel eens. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    oke?


    I'm addicted to the thrill of a love affair.

    je kan het je ook verbeelden, gebeurt mij bij ook wel eens als ik home alone ben :P


    “In order to succeed, your desire for success should be greater than your fear of failure.” – Bill Cosby

    Hingucker schreef:
    Misschien iemand van de buren?


    de buren hebbe geen kinderen


    =

    Ik heb ook zo'n dingen als ik alleen thuis ben. Zet muziek op en negeer het ^^


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Oke niet echt eng maar het is vast van iemand die buiten is


    "The future belongs to those who prepare for it today.

    ik was het.

    nee grapje, misschien ben je gewoon gewend aan die geluiden dat je het daarom hoort?

    wth, dat is gewoon eng ;o
    ik heb vaak dat ik deuren of voestappen hoor maar nog nooit heb ik 'mama' horen roepen, wel mijn mama die mijn naam riep xd


    We're hiding behind skin that's too tough

    ik ben een keer gaan babysitten en die mensen hadden 3 katten, die miauwden ''mama'' ik was eerst ook super bang


    ItWasn'tMe..x

    Niet bang zijn, het is vast niets joh..

    Dieren kunnen meer dingen aanvoelen dan een mens. Dus zodra je kat raar begint te doen, is er iets mis. Maar zodra ze gewoon lekker d'r gangetje gaat, is er helemaal niets aan de hand. :'3


    A decision I will regret, until my dying breath.

    ShadowSorrow schreef:
    Dieren kunnen meer dingen aanvoelen dan een mens. Dus zodra je kat raar begint te doen, is er iets mis. Maar zodra ze gewoon lekker d'r gangetje gaat, is er helemaal niets aan de hand. :'3


    I'm not schizophrenic. Me neither.