• Informatie; Het meisje, M.Morbid wordt gebeten door een vampanees maar wordt gered door een vampier prins, Mika Ver Leth. Maar wat als ze geen bloed wil drinken? En wat als een ander vampier prins, Vancha March voor haar moet gaan zorgen? Zal ze de eerste vrouwelijke vampiers princess worden in Vampire Mountain? En wat als ze nou een jonge vampier, Darren Shan later moet gaan trainen?!

    A Taste of the Story; ‘Een meisje?!’ roept de man met groen haar en gekleed in dieren huiden. ‘Ja, een meisje’ zegt Paris streng. ‘dit kan niet… in Medusa’s zoete naam! We veranderen geen meisjes in vampieren, dat weet u ook! Je bent 800 jaar oud man!’ zegt Vancha boos. Paris glimlacht, hij was een heel oud man… ‘Dat heb ik ook niet gedaan… maar Mika Ver Leth…’ ‘Ik vermoord hem!’ gromt Vancha. Ik ga zitten met opgetrokken wenkbrauw. Ja, een van de vier vampier prinssen had me in een vampier veranderd… Waarom? Omdat ik gebeten was door een vampanees… De artsvijand van de vampier… een kwaadaardig soordt dat neven waren van de vampieren…

    Link; [Darren Shan] Vampire War [Cirque Du Freak]

    Last words; Enjoy! ;D

    [ bericht aangepast op 1 aug 2009 - 21:09 ]


    Slowly floating to the sky...

    OE Darren Shan die moet ik lezen!!
    Hij lijkt me heel leuk, maar nu ga ik lezen^^


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Jan en alleman, ga hem nu lezen! :Y)


    Let the Night embrace you

    OE SNEL VERDER!!! Hij is leuk!!
    @Meadow
    Het klopt dat ze wel vrouwen hebben maar geen kinderen(dus ook geen meisjes)

    [ bericht aangepast op 1 aug 2009 - 21:19 ]


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Yay thx SleepingSun en Meadow ;D <3
    Vervolg staat online! ;D


    Slowly floating to the sky...

    t'm deel 3 staat online!
    In het begin zijn er eerst nog een paar flashbacks ;)
    Zodat jullie het verhaal een beetje beter snappen! :D
    xx<3


    Slowly floating to the sky...