• Ik heb nu een hele week niets te doen gehad, haha. Ik verveelde me echt dooood. Maar morgen ga ik terug voor 2 dagen naar zee en zondag ga ik naar Marktrock en maandag ga ik naar Walibi en dinsdag en woensdag naar Parijs. Owyeah.
    :9~


    All was well.

    Ik wil ook naar Marktrock, maar ik kan niet gaan omdat ik dan in de Ardennen zit -huilt-

    [ bericht aangepast op 12 aug 2010 - 12:43 ]


    Beeeeeeeesje :-)

    'k ga zondag wss ook naar marktrock ^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik ga zaterdag naar Marktrock met mijn allerliefste Twinnie <3 (lees: beste vriendin)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Beter, ik ga vanavond eindelijk terug naar huis _O_ Dan heb ik in de avond meerpaal dagen en de volgende dag ook nog en blijft er een vriendin slapen en ik ga ook nog naar walibi met barbara en rwayda (zit ook op quizlet) en lenssa en ik ga elisa (Reassurance) zien als ik even snel naar Lowlands ga fietsen zodat ik haar gedag kan zeggen en ik ga nog wel meer dingen doen zoals winkelen. :3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    RESCUExME schreef:
    Ik wil ook naar Marktrock, maar ik kan niet gaan omdat ik dan in de Ardennen zit -huilt-

    Waar is je huilmannetje gebleven joh? (huil)
    Maar Ardennen gaat ook wel leuk worden hoor! Met Cilla! (huil)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    xjustxmyself schreef:
    (...)
    Waar is je huilmannetje gebleven joh? (huil)
    Maar Ardennen gaat ook wel leuk worden hoor! Met Cilla! (huil)

    Haha :p Ja, maar dan nog! Marktrock is wel in LEUVEN hé! LEUVEN! (huil)


    Beeeeeeeesje :-)

    Ik wil ook naar Parijs om te shoppen ;D


    Keep on smiling

    Dat heb ik ook. Ik heb nu 2 weken niets te doen gehad. En nu komt iedereen met het feit dat we nog moeten afspreken.

    Paperweight schreef:
    Ik wil ook naar Parijs om te shoppen ;D


    Ik kon niet eens op vakantie.


    Food.