• Weet iemand een titel voor onze story? :Y)

    Het valt op dat Fernando Torres een slecht WK speelt. Maar niemand weet waarom hij dat doet, en hoe dat komt. Maar hij weet het wel. Hij heeft soms ruzie met zijn vrouw Olalla. Hij heeft er veel moeite mee, maar hij wil haar ook niet verlaten. Hij houd van zijn kinderen en hij wil bij ze blijven tot in de eeuwigheid en wil ze niet kwijt. Wat zou hij doen?



    Hij gaat naar een waarzegster om er achter te komen of er nog hoop over is. Zij verteld dat Olalla helemaal meer niks voor hem betekent en dat hij niet van haar houdt omdat er twee andere jonge vrouwen zijn pad op komen. En hij moet een moeilijke beslissing maken.



    Ondertussen maakt hij de beslissing pas te gaan scheiden als de meiden zijn pad op komen. Hij probeert Olalla te ontlopen, maar zij blijkt zwanger te zijn. En dat komt niet zo goed uit, en zo wordt het nog moeilijker voor Fernandoo. Het doet hem pijn, maar Olalla is heel erg blij. Wat hij moet doen weet hij niet, want hij houd zielsveel van zijn kind, maar niet meer van Olalla...


    xxx. Torresss&Taken


    Be yourself, Everybody else is already taken

    Ehm, ik weet het nog niet. Mijn suggesties zijn nog steeds nutteloos.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    - Love is broken.
    - Love is a choice between right or wrong.
    - The future is unpredictable, when love get's in the way.

    - leeg -
    Dat was al mijn inspiratie voor vandaag :9~

    [ bericht aangepast op 12 aug 2010 - 12:10 ]

    Oh, die titels zijn op zich wel goed. :3


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.