• Ik wou gewoon weten wat jullie van jezelf vinden. Maar ik werd vaak beroordeeld en uitgemaakt over mijn uiterlijk en stijl.

    Ik ben niet dun of dik. Ik heb eigenlijk rondingen. Ik ben bruin en ik werd erdoor vaak uitgemaakt omdat ik anders was.
    En mijn stijl? Ik had eigenlijk mijn eigen stijl. Ik werd ook beroordeeld over mijn stijl.
    En een jongen had mij daardoor gepest, maandenlang. Ik vond het best zielig.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2010 - 20:23 ]


    When words fails, music speaks

    Sommige mensen..
    Ik ben helemaal tevreden met mezelf. Ik vind dat ik een leuk gezicht heb en ik heb rondingen. Ach, whatever 8D Ik heb een leuk vriendje, lieve ouders. Alles dus :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik heb niet het ideale gewicht, maar ik voel me er niet slecht om. Ik vind mezelf niet echt dik, maar ook absoluut niet dun. Verder ga ik niet echt oordelen over mezelf, laat dat anderen maar doen.


    your eyes are like stars in the night.

    Ik was eerst altijd onzeker over mezelf, maar nu heb ik zoiets van, care:Y)
    Ik ben zeker geen godin, maar ik ben ook niet lelijk, en dus heb schijt aan de mensen die problemen hebben met mijn uiterlijk(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik ben tevreden over mezelf, ik ben niet dik en niet te dun. Mensen moeten me maar nemen zoals ik ben. Het enige wat ik haat is mijn pukkels, maar ach, dat hoort er ook gewoon bij (cat)


    You are beautiful, you are love.

    Buuuuh, ik heb - net als de rest van mijn familie - de eigenschap om maar niet dik te worden hoeveel ik ook eet. En daar ben ik denk ik damn lucky mee. Maar ik ben sowieso best tevreden over mezelf.

    Mn boobs zijn te groot, haha. Iedereen staart er altijd zo naar o.o
    Maar, ik ben ook bruin en werd er op de lagere school erg mee gepest. Ook omdat ik een bril had o.o Daardoor ben ik nooit tevreden met mezelf geweest, al wil ik héél graag tevreden met mezelf zijn. Ik denk dat ik op de een of andere manier ooit wel tevreden met mezelf kan zijn (:


    you're my favourite part of the day ~

    Ik ben geweldig.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik ben nogal onzeker en niet echt tevreden met mezelf. Dat komt nog wel


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik heb zeker niet het ideale gewicht, maar ik ben ook geen walvis. (krul)
    Over het algemeen ben ik wel tevreden over mezelf.. Ik zou alleen willen dat ik altijd zou weten wat ik moest zeggen. Als ik bijvoorbeeld ruzie heb gehad, kom ik twee dagen later met een slimme opmerking die ik had kunnen zeggen. (cat)


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Penniman schreef:
    Ik heb zeker niet het ideale gewicht, maar ik ben ook geen walvis. (krul)
    Over het algemeen ben ik wel tevreden over mezelf.. Ik zou alleen willen dat ik altijd zou weten wat ik moest zeggen. Als ik bijvoorbeeld ruzie heb gehad, kom ik twee dagen later met een slimme opmerking die ik had kunnen zeggen. (cat)


    Dat komt mij heel erg bekend voor(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Penniman schreef:
    Ik heb zeker niet het ideale gewicht, maar ik ben ook geen walvis. (krul)
    Over het algemeen ben ik wel tevreden over mezelf.. Ik zou alleen willen dat ik altijd zou weten wat ik moest zeggen. Als ik bijvoorbeeld ruzie heb gehad, kom ik twee dagen later met een slimme opmerking die ik had kunnen zeggen. (cat)

    Dat komt ook mij bekend voor xD


    I solemny swear i am up to no good

    Ik heb een eigen stijl en ben er trots op. Ik vind mezelf soms een stom wijf, als ik weer eens iets zeg wat iemand kwetst. Maar over het algemeen ben ik best leuk. :Y)


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Als ik depri ben, ben ik niet tevreden over mezelf. Als ik blij ben, vind ik mezelf geweldig. Als ik neutraal ben, probeer ik niet zo veel op mezelf te letten en ben ik dus neutraal over mezelf (:


    wth.

    Ik ben niet tevreden met mezelf, maar wat wil je? Ik ben jarenlang gepest geweest met hoe ik bén en hoe ik eruit zag :') maar nu heb ik zoiets van: Boeien, ik ben hoe ik ben.


    Don't be a drag, just be a queen.

    Ik ben niet perfect, maar dat interesseert mij niet. Ik voel me goed in mijn vel en dat is wat telt. ^^


    Let the Night embrace you