Dit is een schoon topic en dus een schone lei. De discussie uit het vorige topic gaat hier absoluut niet verder, of ik zal er persoonlijk voor zorgen dat dit topic gewoon wordt gesloten.
everything, in time
Geesz schreef: Meh schreef: Mhihi, het is braveriken [/quote De wereld vergaat ook echt bij een spelfoutje. Yupyup. Ik heb gewoon graag dat je je woordjes goed zegt dame. "I shut my eyes in order to see.'
Meh schreef: Mhihi, het is braveriken [/quote De wereld vergaat ook echt bij een spelfoutje.
"I shut my eyes in order to see.'
CescieCesc schreef: Hallo?
Benjamin houdt/mist (van) Rosie <3
Forlan schreef: wajo, nu komen mensen er zich mee bemoeien die er niet bij waren. Ik zeg niks, ik was er niet bij.
Rose houdt van Renée&Benjamin . <3
Conflate schreef: Lol, ik heb net een bromvlieg geroosterd met de elektrische vliegenmepper.
Croyes moi quand je dit:"La vie c'est fait de petit bonheurs."
Meh schreef: (...) Yupyup. Ik heb gewoon graag dat je je woordjes goed zegt dame.
'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'
Leuk hoor nu wordt het weer druk.
[ bericht aangepast op 11 aug 2010 - 20:23 ]
ikben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk, ikben behoorlijk vrolijk zo vrolijk was ik nooit ;p
CRonaldo schreef: (...) Ik ook, maar dan krijg jij een heel zeikverhaal op je af hahahaha
SLOAN.
Torresss schreef: Desolate zou een goede mod zijn. Scheinheilig
"You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson
CescieCesc schreef: Leuk hoor nu wordt het weer druk.
Geesz schreef: (...) Ik typ.. En praten gaat me prima af.
Be yourself, Everybody else is already taken
Envoi schreef: (...) jaa; en de zon schijnt niet eens ;o
Envoi schreef: ikben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk, ikben behoorlijk vrolijk zo vrolijk was ik nooit ;p
Beeeeeeeesje :-)
Envoi schreef: (...) haha; you're bad !
*insert philosophical cringe expression here*