• Enkele jaren geleden ben ik hier komen wonen (wegens mijn vaders werk, etc.) en daarvoor woonde ik in Amerika. Ik mis het heel erg daar, en mijn oude vriendinnen heb ik alweer 2 jaar niet meer gezien.
    Sinds dit jaar zit ik in een nieuwe school in Oostmalle. Daar heb ik een paar vriendinnen leren kennen, waaronder Tanya -ElNino- en Britt -Fancy-. Zij hebben me tot Quizlet geleid. En door Quizlet heb ik ze dan ook beter leren kennen. -ze zitten niet in mijn klas en op school zie ik ze ook niet vaak-

    Zijn jullie al eens verhuisd? En missen jullie jullie vorige woonplaats erg?

    x Jasey


    Pretty face, Worth the chase ain't worth the price.

    Lovetoy schreef:
    (...)
    Nu wel, al vond ik het eerste jaar hier echt vreselijk.
    Kwam je gelijk in de eerste van de middelbare terecht of zat je eerst nog in groep 8? Want kinderen van rond dertien jaar kunnen toch wel een beetje engels praten? Wat vond je dan het ergste aan het eerste jaar?


    it's so empty living behind these castle walls

    Oostmalle? Ghehe, ik ga in Westmalle naar school, naar Sint-Jan ;o
    En jup, ik ben ooit ook al verhuist, maar dat was het huis naast ons dus heimwee naar vriendinnen heb ik nooit gehad. Maar het lijkt me echt rot om je vrienden te moeten missen, maar Tanya is in elk geval een supermeid :9~


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik ben een keer verhuisd, maar ik bleef in dezelfde stad. En ik vind het heel erg voor je dat je alles daar mist!


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Saltwater schreef:
    Ik ben 2x verhuisd, maar gewoon in Belgie ;D


    For once I want to be the car crash.

    Ik ben 2 x verhuisd.
    1x in dezelfde stad en 1 x naar een andere stad.

    Ik ben in Amsterdam geboren, heb daar gewoond tot mijn 7e & woon nu een half uur tot 3 kwartier verderop -.-'
    Maar ik mis Amsterdam heel erg, want ik had daar vriendinnen zitten die ik al ken vanaf m'n geboorte & die mis ik wel heel erg.
    Al is het voor jou moeilijker, want Amerika is aan de andere kant.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2010 - 20:34 ]


    you're my favourite part of the day ~

    ben nog nooit verhuisd
    en nu wil ik niet meer :(
    want ik woon hier al mn hele leven

    [ bericht aangepast op 13 aug 2010 - 13:09 ]

    Cadillac schreef:
    (...)Kwam je gelijk in de eerste van de middelbare terecht of zat je eerst nog in groep 8? Want kinderen van rond dertien jaar kunnen toch wel een beetje engels praten? Wat vond je dan het ergste aan het eerste jaar?

    ?
    Ik woon nu in België. En hier leren we engels in het 2de middelbaar, zijn we dus 14. Maar daar ging het toen niet echt om.
    Het eerste jaar moest ik vaak niet meedoen met testen omdat ik de les niet goed kon volgen en werd ik vaak voorgetrokken door de leerkrachten waardoor al mijn klasgenoten me helemaal niet moesten.


    Pretty face, Worth the chase ain't worth the price.